Hjælp til sko, hvilke er flottest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Haha! fatter ikke rigtig hvorfor den gør det :s

Misselbek er mit brugernavn :p

De sorte! Synes også de ville se pænest ud til dit hår (ja, jeg ved godt det lyder underligt, men du ved hvad jeg mener! Haha ) + sort passer til alt. De er da lige dig!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Jeg hepper på de brune

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

*A* skriver:

De sorte...

¨Det blev også de sorte!

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

de sorte..

.. Det blev også de sorte

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

De sorte! Synes også de ville se pænest ud til dit hår (ja, jeg ved godt det lyder underligt, men du ved hvad jeg mener! Haha ) + sort passer til alt. De er da lige dig!!

Haha, tak smukke! de er også bestilt i sort nu havde bare så svært ved at bestemme mig, men du har ret! sort går nemlig til alt..

Anmeld

14. september 2011

Mille83

Jeg ville vælge de brune, sorte støvler har man nok af  Syntes også de brune er fedest til fx sorte gamacher eller cowboybukser, der bliver de sorte for kedelige, min mening

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

Mille83 skriver:

Jeg ville vælge de brune, sorte støvler har man nok af  Syntes også de brune er fedest til fx sorte gamacher eller cowboybukser, der bliver de sorte for kedelige, min mening

Det var også de brune jeg faldte for først! men går meget med pink og lyseblå .. Så jeg bestilte dem i sort, tror det ser bedre ud sådan :b. Men krydser da fingre for jeg får dem i brun en dag

Anmeld

14. september 2011

Mille83

Anonym skriver:

Det var også de brune jeg faldte for først! men går meget med pink og lyseblå .. Så jeg bestilte dem i sort, tror det ser bedre ud sådan :b. Men krydser da fingre for jeg får dem i brun en dag

SÅ ville jeg også have købt de sorte 

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

Mille83 skriver:

SÅ ville jeg også have købt de sorte 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.