Slankekur?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

990 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. september 2011

Mother-love

Hej piger.
Jeg søger gode råd om hvordan man taber sig hurtigst?
Nu har jeg forsøgt lidt af hvert. Jeg spiser mange grønsager hver dag og kender godt til hvad man godt må spise og hvad man ikke må spise. Jeg er begyndt at træne lidt. Dvs. Min underkrop, pga mit piskesmæld kan jeg ikke træne overkrop. Og kan heller ikke give den fuldt gas. Pga jeg vil være i smerte helvede bagefter så.
Jeg vejer nu 71kg nu efter Isabella er blevet født for snart 3,5 måneder siden. Synes det er utroligt hårdt fordi jeg altid har vejet mellem 53 og 57kg. Vil rigtig gerne under 60 kg, men synes det er utrolig svært. Jeg går mange lange ture hver med barnevognen, gerne min. 6 km. Nogen gane har jeg gået op til 14 km på en tur.
Men sagen er den at jeg efter tre uger kun havde tabt 1 kg. Hvilket har gjort sindsygt ked af det. Og har tabt gejsten fuldstændig. Og nu har jeg taget det kg på igen fordi jeg har trøste spist.
Vil så gerne have tabt mig lidt når nu vi skal rejse til Tyrkiet i oktober.

WHAT TO DO?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Anonym

michelledam skriver:

Hej piger.
Nu har jeg forsøgt lidt af hvert. Jeg spiser mange grønsager hver dag og kender godt til hvad man godt må spise og hvad man ikke må spise. Jeg er begyndt at træne lidt. Dvs. Min underkrop, pga mit piskesmæld kan jeg ikke træne overkrop. Og kan heller ikke give den fuldt gas. Pga jeg vil være i smerte helvede bagefter så.
Jeg vejer nu 71kg nu efter Isabella er blevet født for snart 3,5 måneder siden. Synes det er utroligt hårdt fordi jeg altid har vejet mellem 53 og 57kg. Vil rigtig gerne under 60 kg, men synes det er utrolig svært. Jeg går mange lange ture hver med barnevognen, gerne min. 6 km. Nogen gane har jeg gået op til 14 km på en tur.
Men sagen er den at jeg efter tre uger kun havde tabt 1 kg. Hvilket har gjort sindsygt ked af det. Og har tabt gejsten fuldstændig. Og nu har jeg taget det kg på igen fordi jeg har trøste spist.

WHAT TO DO?

Det vigtigeste er ikke at spise, når du ikke er sulten

Vi lever i en verden, hvor vi spiser 3 måltider på bestemte tider, men i stedet burde vi mærke efter om vi overhoved er sultne, og stoppe med at spise, når vi ikke er sultne mere, ikke spise så meget at vi føler os prop mætte :-)

Ved godt det er lettere sagt end gjort, og det ikke sker fra den ene dag til den anden, det kræver øvelse  

Anmeld

14. september 2011

Anonym

michelledam skriver:

Hej piger.

WHAT TO DO?

Drop sukker, , drop mælke produkter, drop brød især hvidt brød, drop animalske fredtstoffer

Anmeld

14. september 2011

henh01

Morgenmad er svaret Du skal starte dagen med et stort glas vand og et sundt og solidt morgenmåltid. Det sætter forbrændingen i gang - har man ikke spist morgenmad er ens forbrænding sat i slow og du forbrænder derfor meget mindre hele dagen.

Ja og så skær meget ned på stivelse.

Anmeld

14. september 2011

Anonym

Jeg har tabt mig 7 kg på den sidste md ved at ændre mine vaner.

Den vigtigste regel er at kun spise når man er sulten og holde op med at spise når man stopper med at være sulten, altså inden at man bliver mæt.

Første jeg gør når jeg bliver sulten om morgen er at presse ½ citron og drikke det sammen med 4-5 dl vand. Som regel er det nok for mig indtil frokost, men ellers spiser jeg kun frugt.

Frokost helst salat, men ellers 2 stk brød med pålæg

Aftens mad 1 por

Desuden har jeg for 1½ md siden droppet sukker og kød og prøver at undgå stivelse til aftensmad  Når vi så skal have lidt sødt (kage) laver jeg rå kage, jeg er helt vild med raw brownie  men så må jeg bare liiiige minde mig selv om at man godt kan nøjes med et enkel stykke  

Eller laver en kop sweet chai (the med bl.a. lakris i så den smager sødt). Urte the giver ingen kalorier men kan give massere af smag, hvis man bliver træt af vand 

Held og lykke med det

Anmeld

14. september 2011

Timse

The dukan diet - jeg har indtil videre tabt mig 5 kilo på en måned

Anmeld

14. september 2011

Sitrani

Jeg har kun haft gode resultater, når jeg bare spiser sundt og dyrker motion...

Jeg undgår slik og andre søde sager, samt for meget af det usunde animalske fedt... Men det er svært! Og det kan godt gå langsomt eller helt istå nogle gange, men så skal man bare blive ved og ved og ved... Og til sidst taber man sig altså.... Det synes jeg er den eneste rigtige løsning! Desuden er det aldrig godt med en decideret slankekur.. Det skal være resten af livet, at man spiser sundt, for ellers tager man bare på igen... Og yoyo-vægt er slet ikke sundt for kroppen.... Men hård motion og sund mad - det er vejen frem! Jeg skal selv tabe mig en del... Tog 18 kg på i min graviditet!!! Så der er lidt at arbejd med

Anmeld

14. september 2011

Anonym

Slankepiller

Anmeld

14. september 2011

Storken

Jeg vil anbefale dig at afprøve dette i 7 dage:

Morgenmad: 1½ dl a38 0,05% med 1 teske ymerdrys uden sukker

Mellemsnack: Agurkestænger ½ stykke rugbrød (med højt fiberindhold)  med et ½ stykke chessy 6% ost ,salat,peberfrugt,tomat

Middagsmad: 150 g grøntsager ½ grahamsbolle

Eftermiddagsmad: ½ grahamsbolle + agurke eller gulerodsstænger

Aftensmad: 200-300 g grøntsager,max 120 gram kød, fuldkornsris-pasta samt bulgur kan hitte,men spis max 1 dl af det. Spis kun 2 spiskeskefulde sovs.

Mens du spiser dette,så fortsæt dine gåtur med barnevognen

Anmeld

14. september 2011

forår

Timse skriver:

The dukan diet - jeg har indtil videre tabt mig 5 kilo på en måned

hvad går det ud på?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.