Har fået et fint brev fra baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.419 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. september 2011

Mira0911

I brevet skrives der at jeg har en ældre version af Google Chrome - Det kan jeg ikke helt forstå, da den er så ny opdateret som den nu kan være... 

Eller der er en fejl ved mig som I kan se? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Michael healer

Mira0911 skriver:

I brevet skrives der at jeg har en ældre version af Google Chrome - Det kan jeg ikke helt forstå, da den er så ny opdateret som den nu kan være... 

Eller der er en fejl ved mig som I kan se? 

Jeg har fået det samme brev 

Anmeld

14. september 2011

Dot D

Har også fået det, og er nu med på "det nye".... Hold op, hvor det går hurtigt nu....

Anmeld

14. september 2011

Mira0911

Dot D skriver:

Har også fået det, og er nu med på "det nye".... Hold op, hvor det går hurtigt nu....

Jamen hvad bruger du? Chrome? 

Anmeld

15. september 2011

Dot D

Mira0911 skriver:

Jamen hvad bruger du? Chrome? 

Ja, det må det være. Jeg klikkede bare ind på det, der stod i brevet Jeg er ikke så forfærdelig computerkyndig, hi hi, så gjorde bare det der stod, det gik hurtigt, og det virker

Anmeld

15. september 2011

An&Jo

Jeg har os fået det.. Men har nu ikke tænkt mig at bytte om.. Jeg har det helt fint med mit Explorer.. Synes nu heller ikke jeg har problemer med at det er langsomt..

Anmeld

15. september 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
An&Jo skriver:

Jeg har os fået det.. Men har nu ikke tænkt mig at bytte om.. Jeg har det helt fint med mit Explorer.. Synes nu heller ikke jeg har problemer med at det er langsomt..

Det er rigtig fint at bruge IE - Men hvis du ikke opdaterer den, vil du få problemer. Ikke kun med baby.dk, men alle andre hjemmesider, der følger med udvilken.
Derudover kan og vil der opstå sikkerhedsproblemer, da sikkerhedsopdateringerne også kun følger med de nye.

God fornøjelse.

Anmeld

15. september 2011

An&Jo

Zafir skriver:

Det er rigtig fint at bruge IE - Men hvis du ikke opdaterer den, vil du få problemer. Ikke kun med baby.dk, men alle andre hjemmesider, der følger med udvilken.
Derudover kan og vil der opstå sikkerhedsproblemer, da sikkerhedsopdateringerne også kun følger med de nye.

God fornøjelse.

så vidt jeg ved så har jeg den mest opdaterede af mit explorer, og venter bare på at der kommer en ny nu her.. jeg sørger altid for at opdatere, da min computer bliver brug i skolen, og hvis ikke jeg følger med, kan jeg få problemer deroppe også..

men tak fordi i gør opmærksomme på det..

Anmeld

15. september 2011

Carina1977

Jeg er faktisk i tvivl om lige netop det her:

"til sidst kommer Microsofts Internet Explorer, som den absolut dårligste, og som den eneste, der kun virker i Windows 7. "

Betyder det at jeg kun kan bruge IE, når jeg har windows 7? Lige nu bruger jeg nemlig explore, men ville da godt bruge chrome.....men nu bliver jeg pludselig i tvivl om jeg kan bruge den til windows 7?

Anmeld

15. september 2011

Mira0911

Jeg kan slet ikke finde hoved og hale i det... Hver gang jeg prøver at installere det nyeste Chrome - Selvom at jeg er helt up to date med chrome, skriver den at jeg skal afinstallere og prøve igen? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.