Tredie og sidste trimester

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. september 2011

Moms

I dag er jeg trådt ind i sidste trimester.

Hvor er det vildt. Jeg synes, det er gået så hurtigt.

Der er kun 7-8 uger til jeg skal på barsel og jeg har det godt. Jeg føler mig ikke stor og tyk og belastet. Selvfølgelig puster jeg, og jeg kan ikke gå så langt, som jeg plejer, uden at få plukveér. Jeg har lidt føleforstyrrelser i min ene fod. Men generelt kan jeg sige, at jeg har en god graviditet og hvor er jeg taknemmelig for det.

Måske kan andre opmuntres af det

Moms

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

OverTheRainbow

Heeeej Moms...!!

jeg er også trådt ind i sidste trimester i daw... DET ER SÅ VILDT!!! WUUHUUU!!!! Er helt høj over hvor hurtigt tiden er gået...

Jeg går på barsel den 4. November og glæææææder mig!

Har heller ingen store gener, dog en øm lænd men den sover jeg væk

Kom efterår, kom advent KOM BABY!!

Anmeld

14. september 2011

Silke83

Jeg er også trådt ind i 3. trimester i lørdags. 12 uger til termin!!! Juhuu! Det er jo ingen tid! Synes lige, at jeg oprettede profil herinde og vi begyndte at skrive sammen om 1. løgebesøg, osv., osv. Dengang troede jeg nærmest ikke, at denne graviditet nogensinde ville ende med en baby... Hvor er der bare sket meget og tiden er fløjet afsted! 

Jeg er sygemeldt nu og håber, håber, håber  bare at ugerne vil gå hurtigt og at vores lille myr bliver derinde så lang tid som muligt... Jeg prøver at være optimistisk! Dejligt, at I to har 'gode' graviditeter - nyd jeres gå-ture, for dem savner jeg helt vildt! Og lad os så håbe på 12 rolige og ubesværede uger

Anmeld

14. september 2011

Moms

Smilo skriver:

Heeeej Moms...!!

jeg er også trådt ind i sidste trimester i daw... DET ER SÅ VILDT!!! WUUHUUU!!!! Er helt høj over hvor hurtigt tiden er gået...

Jeg går på barsel den 4. November og glæææææder mig!

Har heller ingen store gener, dog en øm lænd men den sover jeg væk

Kom efterår, kom advent KOM BABY!!

Sikke en glæde. Dejligt, det smitter

Moms

Anmeld

14. september 2011

Moms

Silke83 skriver:

Jeg er også trådt ind i 3. trimester i lørdags. 12 uger til termin!!! Juhuu! Det er jo ingen tid! Synes lige, at jeg oprettede profil herinde og vi begyndte at skrive sammen om 1. løgebesøg, osv., osv. Dengang troede jeg nærmest ikke, at denne graviditet nogensinde ville ende med en baby... Hvor er der bare sket meget og tiden er fløjet afsted! 

Jeg er sygemeldt nu og håber, håber, håber  bare at ugerne vil gå hurtigt og at vores lille myr bliver derinde så lang tid som muligt... Jeg prøver at være optimistisk! Dejligt, at I to har 'gode' graviditeter - nyd jeres gå-ture, for dem savner jeg helt vildt! Og lad os så håbe på 12 rolige og ubesværede uger

Hej du,

hvor trist, du er sygemeldt allerede. Jeg har misset årsagen.....?

Jeg håber, du trods alt kan hygge dig og glæde dig.

Jeg må da indrømme, at når jeg skal op og afsted på arbejde om morgenen, glæder jeg mig også ret meget til at komme på barsel. Men det er nu rart at komme på arbejde alligevel og holde sig i gang.

God bedring

Moms

Anmeld

15. september 2011

Silke83

Moms skriver:

Hej du,

hvor trist, du er sygemeldt allerede. Jeg har misset årsagen.....?

Jeg håber, du trods alt kan hygge dig og glæde dig.

Jeg må da indrømme, at når jeg skal op og afsted på arbejde om morgenen, glæder jeg mig også ret meget til at komme på barsel. Men det er nu rart at komme på arbejde alligevel og holde sig i gang.

God bedring

Moms

Hej Moms, 

Jeg har slemme plukkeveer og min livmoderhals er afkortet, så lægerne (og mig selv!) er bange for at jeg skal føde for tidligt... Så nu skal jeg bare holde mig i ro resten af tiden... Det er lidt svært indimellem! Men jeg forstår godt, at du glæder dig til barsel - det er efterhånden også nogle store maver vi render rundt med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.