hjælp mig lige - luksusfælden -> hva er med??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

Sabine...!

det er alt indkøb..

vi har 1 ble barn (dog 2 børn) men vi kan SAGTENS få det til at hænge sammen... vi bruger 4000 om måneden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

raca

til alt i husholdningen.. dvs mad, bleer, køkkenruller osv.. bruger ved 3500-4000 i mdr.. som maks.. her er benzin ikke medregnet da det er en post på ca 2000kr... men sparre mdr kan vi nå ned på 2500kr.

Anmeld

14. september 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Sad li og så luksusfælden, og der har de j posten der hedder "Mad", hvor de i dette tilfælde lægger 4.200 kr. af om mdr til 2 voksne og 2 børn, er det KUN mad der er i de penge, eller det er med bleer, vaskepulver o.s.v. til husholdningen????

Hmm, vi er ligesom dem, to vksne og to børn og jeg handler da ind for godt 1200-1500 kr pr. uge, vel og mærke med det hele - bleer, vaskepulver o.s.v.

Vi bruger max 1500 kr om ugen til ALLE udgifter vedr. mad medicin, transport, gaver og tøj, samt fornøjelser..og det gælder også hvis der dukker uforudsete udgifter op.
Vi er to voksne og en knægt på 14 i voksealderen..så vi sidder meget stramt i det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. september 2011

Anonym

Sad li og så luksusfælden, og der har de j posten der hedder "Mad", hvor de i dette tilfælde lægger 4.200 kr. af om mdr til 2 voksne og 2 børn, er det KUN mad der er i de penge, eller det er med bleer, vaskepulver o.s.v. til husholdningen????

Hmm, vi er ligesom dem, to vksne og to børn og jeg handler da ind for godt 1200-1500 kr pr. uge, vel og mærke med det hele - bleer, vaskepulver o.s.v.

Vores budget "hedder":

Madpenge pr. uge: 1000.- incl. penge til bleer, mme, buskort, vaskemiddel, shampoo, p-pille (når de skal købes) og andre husholdningsprodukter..

Lommepenge: 1000.- hver - incl. penge til tøj til vores datter

Opsparing: 7000-9000.-

Budgetkontoen: 4800.- (fra min konto) + 6800.- (fra min mands konto) - den betaler: telefonregning, husleje, forsikrning, benzin, a-kasse, konfimation (vores datter), barnedåb (til nr. 2 - skulle gerne komme om 3-4 år) og andre ting..

Anmeld

14. september 2011

TrineMine86

Anonym skriver:

jeg er 100 procent sikker på at det indebærer HELE husholdningen, der er jo ikke andre punkter hvor bleer og vaskepulver kommer ind under...

synes faktisk at 6000 om måneden på husholdning lyder af ret meget til 2 voksne og 2 ble børn..

her er vi kun 2 voksne (lidt endnu i hvert fald)  og vi sætter 3000 kr ind om måneden til husholdningen, og her er ALTID en 400-500 kr i overskud hver måned, og vi kan godt finde på at tanke benzin på bilen for disse penge også, samt vi den sidste tid også har handlet tøj, gaver, ting til baby fra denne konto også..  

Anmeld

14. september 2011

Ansemusen

Anonym skriver:

Det er så vidt jeg ved KUN mad og drikkevarer. Alt andet kommer under diverse!

Anmeld

14. september 2011

Frk Mig

Anonym skriver:

De er hvis 2 voksne og 4 børn hver anden weekend .. Men jeg mener at have fået afvide at den post der hedder mad er en post der dækker over hele husholdningen .. Ink bleer ..

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

Som vores ser ud nu:

Mad - husholdning og hvad alt det indebære : ca. 1200-1500 pr uge.

Budgetten trækker hver måned 21.000,- kr.

Opsparing til ungerne trækker hver måned 500 kr.

Opsparing til os selv trækker hver måned 2500,- kr.

Hvad der måtte være tilbage er til tant og fjas, samt tøj og lækkerier til os selv og ungerne......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.