Auto-stole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.633 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. januar 2009

malou

Jeg har lige købt en ny autostol til Victor, bare fra den blå avis. Det er en Recaro young plus. Har har kun været ude og sidde i den 1 gang men den virker dejlig blød og har 5 fra FDM.

Hvad sidder Jeres guldklumper i??

knus malou Klik på billedet, for at se et større billede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2009

Diana...

malou skriver:

Jeg har lige købt en ny autostol til Victor, bare fra den blå avis. Det er en Recaro young plus. Har har kun været ude og sidde i den 1 gang men den virker dejlig blød og har 5 fra FDM.

Hvad sidder Jeres guldklumper i??

knus malou Klik på billedet, for at se et større billede

Den samme når vi når der til fik den i julegave, og den skulle være super god.

Anmeld

20. januar 2009

SaNiNa

vores kommer til at side i en first class fra emmaljunga... vi fik den til 799 i stedet for 1499 så vi slog til med det sammen...

Lige nu er det vores hankat som gør alt for at ligge i den...

Anmeld

20. januar 2009

malou

Diana/Claus skriver:

Den samme når vi når der til fik den i julegave, og den skulle være super god.

haha... din racer tøs!!! selvfølgelig har du en Recaro... den havde jeg nu luret søde

Anmeld

20. januar 2009

Diana...

malou skriver:

haha... din racer tøs!!! selvfølgelig har du en Recaro... den havde jeg nu luret søde

Griner hi hi...

Men ærligt så synes jeg faktisk os det den pæneste auto stol vi har kikket på bryder mig ikke om alle de andre, så blev total glad da min pap far kunne skaffe den ti os gennem firmaet.

Anmeld

20. januar 2009

Pia.

Mine to børn som stadig sidder i stol har en
Römer King plus og en
Römer kid plus

- Mikkel som er den store sidder kun på en selepude nu, hvis han sidder på noget, han ligger lige på grænsen (135cm)

Men altså Mille og Mads sidder stadig i deres stole...

Knus Pia.

Anmeld

20. januar 2009

malou

Diana/Claus skriver:

Griner hi hi...

Men ærligt så synes jeg faktisk os det den pæneste auto stol vi har kikket på bryder mig ikke om alle de andre, så blev total glad da min pap far kunne skaffe den ti os gennem firmaet.

Jeg var vildt heldigt 500 kr, brugt til et barn og virkelig velholdt... ikke slitage eller noget!!! super. så kunne ikke lade være med at købe den...
havde jo selv Recaro sæder i min audi..

Anmeld

20. januar 2009

malou

Sanne skriver:

vores kommer til at side i en first class fra emmaljunga... vi fik den til 799 i stedet for 1499 så vi slog til med det sammen...

Lige nu er det vores hankat som gør alt for at ligge i den...

haha... ja katte er sjove med hensyn til baby ting... mine forældres kat bruger også baby liften når vi ikke er der.... sødt Hvorfor så billigt? bare udsalg eller? man har lov til at være heldig!! skønt.

Anmeld

20. januar 2009

Diana...

malou skriver:

Jeg var vildt heldigt 500 kr, brugt til et barn og virkelig velholdt... ikke slitage eller noget!!! super. så kunne ikke lade være med at købe den...
havde jo selv Recaro sæder i min audi..

Hold da op ja 500,- det mega billigt. Benny snakket med dem der har lavet dem og fik os nogen % på den men overhoved ikke så meget tror han fik den til 1100-1200 kr ca. men hva fanen jeg betalte jo ikke for den griner fik den i gave... uhh man sider os bare godt i deres sæder... Min x havet dem os i en af hans biler.

Anmeld

20. januar 2009

SaNiNa

malou skriver:

haha... ja katte er sjove med hensyn til baby ting... mine forældres kat bruger også baby liften når vi ikke er der.... sødt Hvorfor så billigt? bare udsalg eller? man har lov til at være heldig!! skønt.

Det var et tilbud i babysam vi har bare ind og kigge og så ville kæresten lige kigge på auto stol og så stod der 799 så begynde vo at kigge farverne igenne og der var kun 1 sort tilbage og den tog vi ellers var de blå og grønne ovs.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.