Har du kvalme så tjek denne tråd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. september 2011

katrineoerum

Jeg har u døjet med kvale fra morgen til aften i en mdr. og min læge vil ikke give mig piller. Så går jeg havl grædende ned på apoteke og spørger om de ikke kan hjælpe mig med noget andet hvor efter apotekeren hivet et akkupunktur arbånd frem og 10 min efter jeg har fået det på har jeg overhoved ikke haft kvalme. Det er fantastisk.

Det heder Sea band. Prøve det!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

K&S

katrineoerum skriver:

Jeg har u døjet med kvale fra morgen til aften i en mdr. og min læge vil ikke give mig piller. Så går jeg havl grædende ned på apoteke og spørger om de ikke kan hjælpe mig med noget andet hvor efter apotekeren hivet et akkupunktur arbånd frem og 10 min efter jeg har fået det på har jeg overhoved ikke haft kvalme. Det er fantastisk.

DET REDDEDE OGSÅ MIG UNDER MIN GRAVIDITET....!

Anmeld

13. september 2011

katrineoerum

K&S skriver:

DET REDDEDE OGSÅ MIG UNDER MIN GRAVIDITET....!

Det er FANTASTISK

Anmeld

13. september 2011

Pige2009

katrineoerum skriver:

SUper tip til alle!

Anmeld

13. september 2011

Den lykkelige

Eeeejjjj skulle jeg lige have set for 14 måneder siden  Mås jeg huske til næste bebs  Hold op det er tærende med den kvalme.. skriver det lige "bag øret"..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.