2 fløjet skab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
14. september 2011

forår

Maja_4000 skriver:

Hvor længe kan du have det stående ?

ja det ved jeg ikke. Lejligheden er til salg, så ved jo ikke hvornår der kommer en køber? Men er ret pesimistisk(staves)omkring et salg, da den har været til salg længe. Men nu er der kommet en anden mægler på, så man ved jo aldrig om de kan trylle en køber frem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Maja_4000

forår skriver:

ja det ved jeg ikke. Lejligheden er til salg, så ved jo ikke hvornår der kommer en køber? Men er ret pesimistisk(staves)omkring et salg, da den har været til salg længe. Men nu er der kommet en anden mægler på, så man ved jo aldrig om de kan trylle en køber frem

Okay .. Vi har kan først låne en bil fra 14. oktober .. Men hvis lejligheden pludselig bliver solgt , må du sige til .. Så finder vi på noget !  

Vil meget gerne overtage det

Anmeld

14. september 2011

forår

Maja_4000 skriver:

Okay .. Vi har kan først låne en bil fra 14. oktober .. Men hvis lejligheden pludselig bliver solgt , må du sige til .. Så finder vi på noget !  

ok så er skabet dit

Jeg skal nok give lyd, hvis lejligheden mod forventning bliver solgt inden d 14 oktober

Anmeld

16. oktober 2011

forår

forår skriver:

ok så er skabet dit

Jeg skal nok give lyd, hvis lejligheden mod forventning bliver solgt inden d 14 oktober

hejsa

Vil du stadig gerne ha skabet?

Anmeld

18. oktober 2011

Pullemulle

forår skriver:

Hej jeg har dette 2 føjet tøjskab til at stå i min tomme lejlighed i Søborg. Hvis du vil vide mål osv. må du lige selv finde det inde på Jysk hjemmeside.

Så hvis du vil ha det, så er det dit

Det skal dog selv afhentes, da jeg bor i jylland nu.

Dea

Jeg vil måske gerne have skabet, hvis du stadig har det?

Anmeld

18. oktober 2011

forår

Maja_4000 skriver:

ville du stadig ha skabet?

Anmeld

18. oktober 2011

forår

Pullemulle skriver:

jeg har lige skrevet til hende som har lagt billet ind på det, så hvis hun ikke vil ha det, så må du gerne få det

Anmeld

18. oktober 2011

Maja_4000

forår skriver:

ville du stadig ha skabet?

Vi har ikke overtaget den nye lejlighed endnu , så har ikke noget sted at gøre af det Så det er ok hvis du lader det gå til en anden

Anmeld

18. oktober 2011

forår

Maja_4000 skriver:

Vi har ikke overtaget den nye lejlighed endnu , så har ikke noget sted at gøre af det Så det er ok hvis du lader det gå til en anden

oki.

Men øv at i ikke har overtaget den endnu

Anmeld

18. oktober 2011

forår

Pullemulle skriver:

Du kan få det hvis du vil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.