Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
VNB skriver: ih hvor fint! hihi ja det skal vi da! hele denne uge er dog booket op... men lad os lige skrives ved over sms i starten af næste uge?
ih hvor fint! hihi
ja det skal vi da! hele denne uge er dog booket op... men lad os lige skrives ved over sms i starten af næste uge?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Gaia skriver: Nej det er en bedside, og kan huske hvor irriteret jeg var over ikke at kunne vugge den, men måtte køre den fra side til side imens jeg selv prøvede at sove..
Nej det er en bedside, og kan huske hvor irriteret jeg var over ikke at kunne vugge den, men måtte køre den fra side til side imens jeg selv prøvede at sove..
hehe ja det lyder også lidt træls... Vi havde heldivis aldrig brug for at vugge Viktor. Han sov som en sten - hvilket han stadig gør!
VNB skriver: hehe ja det lyder også lidt træls... Vi havde heldivis aldrig brug for at vugge Viktor. Han sov som en sten - hvilket han stadig gør!
Gaia skriver: det har da været skønt, da han var lille Maja var meget vågen sådan gererelt, men vågnede kun en gang om natten...bum bum..det gør hun så stadig :/
det har da været skønt, da han var lille Maja var meget vågen sådan gererelt, men vågnede kun en gang om natten...bum bum..det gør hun så stadig :/
hihihi så får du da nok at se til om natten om lidt over 6 mdr!
ej jeg er sikker på i nok skal klare det! at hun vågner 1 gang er da heller ikke så slemt.... jeg kender nogle, hvis børn på 1 år, stadig vågner 3-4 gange om natten.... puuuuh godt det ikk er her...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128