Hjælp jeg bliver snart skør.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

672 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. september 2011

hc=k

Min søn vil ikke sove og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre mere.
Jeg lægger ham i seng som jeg plejer og der går så 2½ time før han tidligst sover, den tid går så med at han kaster med sutten, råber, græder og er umulig.
Det har ikke været sådan her altid, men startede for en uges tid siden.
Hans far og jeg er flyttet fra hinanden og efter at han er begyndt at være ved sin far hveranden weekend er det gået gelt galt med hans søvn. Vi har klare aftaler om hvornår vores søn skal i seng så det burde jo ikke være det.
Hjemme hos min skal han sove i sin egen seng, men jeg ved at han hjemme hos sin far sover i sin fars seng fordi det er den eneste måde han kan få ham til at sove på.
Nu ved jeg slet ikke hvad jeg skal gøre mere. Jeg har prøvet alt og intet hjælper. Det er ikke en mulighed for mig at tage ham med i seng for det vil han bestemt ikke sove af.
Jeg kan heller ikke bare lade ham skrige og råbe for så sover han aldrig (har prøvet og endte med at vi kun sov 3 timer den nat ).

Er der nogle der kan hjælpe mig med et forslag til hvad jeg kan gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

2721

Har ikke rigtig nogen gode ideer men ville ikke smutte uden at sende et håber snart det bliver bedre

Anmeld

26. september 2011

DortheSimonsen

hc=k skriver:

Min søn vil ikke sove og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre mere.
Jeg lægger ham i seng som jeg plejer og der går så 2½ time før han tidligst sover, den tid går så med at han kaster med sutten, råber, græder og er umulig.
Det har ikke været sådan her altid, men startede for en uges tid siden.
Hans far og jeg er flyttet fra hinanden og efter at han er begyndt at være ved sin far hveranden weekend er det gået gelt galt med hans søvn. Vi har klare aftaler om hvornår vores søn skal i seng så det burde jo ikke være det.
Hjemme hos min skal han sove i sin egen seng, men jeg ved at han hjemme hos sin far sover i sin fars seng fordi det er den eneste måde han kan få ham til at sove på.
Nu ved jeg slet ikke hvad jeg skal gøre mere. Jeg har prøvet alt og intet hjælper. Det er ikke en mulighed for mig at tage ham med i seng for det vil han bestemt ikke sove af.
Jeg kan heller ikke bare lade ham skrige og råbe for så sover han aldrig (har prøvet og endte med at vi kun sov 3 timer den nat ).

Er der nogle der kan hjælpe mig med et forslag til hvad jeg kan gøre?

Jeg kender det kun alt for godt!
Min søn græder rigtig meget når han bliver puttet i sin seng.
Han er ved sin far hver 2. weekend, og han siger han sover i egen seng. Jeg undrer mig dog over, at min søn pludselig har fået en lyst til at sove i min seng hver nat (han kommer ikke i min seng).. Men hvor mon han har fået lysten fra!?

Det er så svært hver aften. Jeg bruger i hvert fald 1½ time på at få ham til at sove. Og ikke nok med det, så vågner han omkring 4 gange om natten, og vil over i min seng. Det har nu stået på i over et halvt år, og jeg er UDKØRT!
Aner ikke mine levende råd, hvad jeg skal gøre.

Har du fundet en løsning på dit problem?  

Anmeld

26. september 2011

Lucas og Mathilde <3

nu ved jeg ikke hvor gammel din søn er? - min er 3 år og 10 mdr, og efter han begyndte at have samvær med hans far, er han lige sådan. Jeg lægger ham i seng mellem syv og halv otte (han sover ikke til middag i børnehaven), så han er træt på det tidspunkt, og der kan sagtens gå tre timer inden han sover, og han leger, vil have noget at drikke, går rundt osv KUN fordi han ved at vis han lægger sig ned falder han i søvn. Det er rigtig frustrerende, og sommetider har jeg hvertfald lyst til at slå min hånd så hårdt i væggen at jeg brækker armen - gør det selvf ikke, men puha somme tider er det godt nok svært at bevare roen. trr dog bare der skal tid til før de vender sig til det "nye" liv, og den nye hverdag, de har jo selvf nok et savn til deres far også (alt efter hvor gammel barnet igen er), altså om de kan huske at man har boedet sammen. Det er kun ca syv mdr siden vi gik fra hinanden men mine børn begyndte først at have samvær med deres far i Juli, og han har kun haft dem på weekend tre gange siden vi gik fra hinnden, fordi efter Juli skulle de lige "lærer" ham at kende igen vis man kan sige det sådan, og han er så også begyndt på det der .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.