nu ved jeg ikke hvor gammel din søn er? - min er 3 år og 10 mdr, og efter han begyndte at have samvær med hans far, er han lige sådan. Jeg lægger ham i seng mellem syv og halv otte (han sover ikke til middag i børnehaven), så han er træt på det tidspunkt, og der kan sagtens gå tre timer inden han sover, og han leger, vil have noget at drikke, går rundt osv KUN fordi han ved at vis han lægger sig ned falder han i søvn. Det er rigtig frustrerende, og sommetider har jeg hvertfald lyst til at slå min hånd så hårdt i væggen at jeg brækker armen

- gør det selvf ikke, men puha somme tider er det godt nok svært at bevare roen. trr dog bare der skal tid til før de vender sig til det "nye" liv, og den nye hverdag, de har jo selvf nok et savn til deres far også (alt efter hvor gammel barnet igen er), altså om de kan huske at man har boedet sammen. Det er kun ca syv mdr siden vi gik fra hinanden men mine børn begyndte først at have samvær med deres far i Juli, og han har kun haft dem på weekend tre gange siden vi gik fra hinnden, fordi efter Juli skulle de lige "lærer" ham at kende igen vis man kan sige det sådan, og han er så også begyndt på det der

.
Anmeld