Gravid, men ingen symptomer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. september 2011

Anonym trådstarter

Ja, jeg er lige ano, for jeg er kun i uge 5

Men jeg fatter simpelthen ikke at sidste gang jeg var gravid (fødte for 8 mdr siden) havde jeg så utroligt mange symptomer allerede inden jeg overhovedet var gået over tid. Kvalme og meget ømme bryster osv.

Denne gang ingen symptomer overhovedet på nær meget oppustet mave (faktisk så meget at jeg syntes jeg ser gravid ud allerede...men var også tyk i forvejen). Men kun en smule bitte lille kvalme og ingen brystspændinger eller noget. Self. er der den der murren og de der mens agtige smerter som man har i starten, men det er så det. Heller ikke nogen vild trang til bestemte fødevarer ligesom sidst.

Jeg syntes at det er ufatteligt svært at forholde sig til at være gravid når man ingen symptomer har og så er det lidt svært at tro på det. Er det ikke mærkeligt at der ingen symptomer er når jeg var så hundesyg fra starten af sidst? Må jeg ikke høre jeres erfaringer jer der har været gravid flere gange?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

Anonym trådstarter

Slet ingen svar?

Anmeld

13. september 2011

MorTilEn2013Dreng

der er jo ingen gravidtitere der er ens og kan jo os komme med tiden og tillykke 

Anmeld

13. september 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Ja, jeg er lige ano, for jeg er kun i uge 5

Men jeg fatter simpelthen ikke at sidste gang jeg var gravid (fødte for 8 mdr siden) havde jeg så utroligt mange symptomer allerede inden jeg overhovedet var gået over tid. Kvalme og meget ømme bryster osv.

Denne gang ingen symptomer overhovedet på nær meget oppustet mave (faktisk så meget at jeg syntes jeg ser gravid ud allerede...men var også tyk i forvejen). Men kun en smule bitte lille kvalme og ingen brystspændinger eller noget. Self. er der den der murren og de der mens agtige smerter som man har i starten, men det er så det. Heller ikke nogen vild trang til bestemte fødevarer ligesom sidst.

Jeg syntes at det er ufatteligt svært at forholde sig til at være gravid når man ingen symptomer har og så er det lidt svært at tro på det. Er det ikke mærkeligt at der ingen symptomer er når jeg var så hundesyg fra starten af sidst? Må jeg ikke høre jeres erfaringer jer der har været gravid flere gange?

Som Malou&anders siger, ingen graviditeter er ens.

Det kan være fordi barnet er et andet køn, eller har en anden blodtype mm. Men det kan også komme med tiden :-)

Tillykke med graviditeten!

Anmeld

13. september 2011

Mettefpigen

Nææ synes jeg ikk  Jeg havde heller ikk nogle symptomer overhovedet da jeg blev gravid.... Og fik jeg heller ikk før uge 12-13 stykker mener jeg....

Der er ikk to graviditeter der er ens som de andre siger... Men stort tillykke

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

Malou&Anders skriver:

der er jo ingen gravidtitere der er ens og kan jo os komme med tiden og tillykke 

Ja det er jo rigtigt. Tak

Anmeld

13. september 2011

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Ja det er jo rigtigt. Tak

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

Misselbek skriver:

Som Malou&anders siger, ingen graviditeter er ens.

Det kan være fordi barnet er et andet køn, eller har en anden blodtype mm. Men det kan også komme med tiden :-)

Tillykke med graviditeten!

Tak

Det er lidt spændende det du skriver, for jeg fik en pige sidst og de skulle jo gøre en mere syg...

Jeg er rehsus negativ og min datter er rehsus positiv, altså den værst tænkelige blanding...så ja måske har det nye barn en "bedre" blodtype

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Nææ synes jeg ikk  Jeg havde heller ikk nogle symptomer overhovedet da jeg blev gravid.... Og fik jeg heller ikk før uge 12-13 stykker mener jeg....

Der er ikk to graviditeter der er ens som de andre siger... Men stort tillykke

Tak

Nej, det er heller ikke fordi jeg syntes at det er mærkeligt ikke at have nogle symptomer så tidligt. Det er bare det mærkelige i at to graviditeter med så kort tid imellem hinanden kan være så forskellige

Anmeld

13. september 2011

vani10

Her er det lige om vendt ingen gravidtet men alle symtomer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.