Navne til begge køn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2011

MortilCilas

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

Anonym trådstarter

Aagaard skriver:

Hvis vores barn bliver en dreng, skal han hede Matias/Mathias, det var det eneste drenge navn vi begge er rigtig glade for

Så jeg har Matias, Kalvin/Calvin og jeg ELSKER navnet Birk (men det får jeg vidst ALDRIG overtalt kæresten til)

Men generelt har vi været meget bedre kørene mht pige navne

Rebeka, Silje, Tilia, Aunete/Agnete, men bliver vores barn en pige skal hun hedde Milia (Milja)

Jeg kan godt lide din smag ;-)

Birk har jeg også været helt vild med! det startede faktisk allerede dengang jeg som lille læste "Ronja røverdatter" og syntes at ham Birk var meget sød :-) 

Kalvin/Calvin, er også meget sødt, tror jeg ville stave det med C - kæresten går dog ikke med til det navn :/ æv æv 

Mathias hedder min papbror men er ellers også helt tosset med det navn, det er sødt og almindeligt uden at være helt vildt populært :-)

- åååårhh Milia lyder sødt  

Kan huske vi snakkede lidt om Vanilla her igår aftes, men ved ikke helt om det kunne blive aktuelt  

Anmeld

16. september 2011

Pigent

Anonym skriver:

Puuha, der er godt nok 30 uger igen - men har fra det øjeblik jeg fandt ud af at jeg var gravid tænkt på navne.

Min første tanke var "Hvis det er en dreng skal han hedde Liam" er helt vild med det navn, men nu er det sådan at barnets storebror hedder Nikolas og jeg vil meget gerne have at de to navne ligesom klinger.

Jeg har planer om at finde ud af kønnet, men ind til da må jeg jo bare tænke over navne til begge køn.

Indtil videre har jeg disse navne;

Dreng: 
Liam
Noam
Oliver

Pige: 
Malou
Filucca
Nicoline
Naya

- Kan dog ikke helt finde pigenavne der klinger helt :s

Er der nogen der har lidt forslag? :-)

Af drengenavne kan jeg kun lide Oliver og af pigenavne kan jeg lide Filucca,Nicoline og Naya. 

Jeg synes de her passer til Nikolas
Nicki 
William
Noah
Frederik
Viktor
Valdemar

Celina
Rebekka
Augusta
Fransiska
Laura
Laurine 

Anmeld

17. september 2011

BabyMus

Anonym skriver:

Puuha, der er godt nok 30 uger igen - men har fra det øjeblik jeg fandt ud af at jeg var gravid tænkt på navne.

Min første tanke var "Hvis det er en dreng skal han hedde Liam" er helt vild med det navn, men nu er det sådan at barnets storebror hedder Nikolas og jeg vil meget gerne have at de to navne ligesom klinger.

Jeg har planer om at finde ud af kønnet, men ind til da må jeg jo bare tænke over navne til begge køn.

Dreng: 
Liam
Noam
Oliver

Pige: 
Malou
Filucca
Nicoline
Naya

Kan rigtig godt lide dine navne. (:

Jeg synes nu godt at Liam og Nikolas passer sammen. Synes ikke det gør noget at det ene er kort og det andet lidt længere. For man kan sagtens sige det sammen og det lyder godt. Men det er bare min mening. (:

Har da lige et forslag til et pigenavn. Nu du både har Malou og Filucca på, så tænkte jeg bare: Hvad med Malucca?

Ellers kunne Aya måske også bruges, det er jo også tæt på når du har Naya på. Det var bare lige forslag. (:

Anmeld

17. september 2011

BabyMus

Anonym skriver:

Dreng: 
Liam
Noam
Oliver

Pige: 
Malou
Filucca
Nicoline
Naya

Ellers er der også hjælp på www.navnesnak.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.