Han kryber!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

966 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. september 2011

DK

Richard er mobil! Han har lært det i dag! Han kan nu i bedste jægersoldat-style kryber fremad, hen over gulvet på maven. Hurra for svedige fingre der kan holde fast i gulvet og hive kroppen fremad, og svedige tæer der kan skubbe godt på vej!

Pyhh, så kan vi måske få lidt ro herhjemme for Mikkels nervøsitet for om knægten nu lærer det kravleri.

Men jeg opdager lige nu, mens jeg skriver dette, at det så er ekstra vigtigt at fjerne spindelvæv bag, blandt andet, brændeovnen, og at vi nu også skal have et gitter omkring selv samme

Jeg må løbe!

(ps. er spindelvæv og kruton-agtige glemte rugbrødsbidder mon meget farlige at spise?) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

Malonde1985

Spændende  

Mathias har møvet længe, men er for 1 uges tid siden faktisk begyndt at komme op og stå på hænder og knæ, og han prøver virkelig at flytte sig fremad. Men han tør ikke helt endnu løfte den ene hånd for at komme fremad - han er jo ikke helt stabil endnu, så han vælter 

Og ja når først de små kan komme rundt, kræver det lidt sikring af div. i hjemmet 

Anmeld

13. september 2011

DK

Malonde1985 skriver:

Spændende  

Mathias har møvet længe, men er for 1 uges tid siden faktisk begyndt at komme op og stå på hænder og knæ, og han prøver virkelig at flytte sig fremad. Men han tør ikke helt endnu løfte den ene hånd for at komme fremad - han er jo ikke helt stabil endnu, så han vælter 

Og ja når først de små kan komme rundt, kræver det lidt sikring af div. i hjemmet 

SÅ sejt! Altså jeg har længe læst om jeres vildt dygtige unger der bare kan det der, så det er skønt at Richard også kan komme lidt omkring. Det kan muligvis også løse hans arrighed når yndlingslegesagerne triller væk! Nu kan han jo selv sætte efter dem!

Anmeld

13. september 2011

AA10

hehe det er så sødt Amina lærte og kravle rigtigt da hun var 7mdr og 1dag præcis og selvom det er vildt sødt så er der gang i den og man skal virkelig rydde op og fjerne ting (nu rejser hun sig nemlig op der hvor hun kan heheh

Anmeld

13. september 2011

AnneBJ

Felix trækker stadig kun benene op under sig og ligger så og stritter lidt med numsen indtil han strækker benene igen og flader helt ud. Lidt ligesom en orm.. Han kommer også op på armene men det sker ikke samtidigt.. 

Hvis Richard producerer bare halvt så meget savl som Felix kan du sagtens lade det gamle rugbrød ligge - det er opblødet inden det når gennem halsen!

Anmeld

13. september 2011

DK

AA10 skriver:

hehe det er så sødt Amina lærte og kravle rigtigt da hun var 7mdr og 1dag præcis og selvom det er vildt sødt så er der gang i den og man skal virkelig rydde op og fjerne ting (nu rejser hun sig nemlig op der hvor hun kan heheh

Sejt! Altså jeg er imponeret over kravleungerne!!!

Richard vil også gerne rejse sig op af ting, men jeg har fjernet den kasse som han hovedsagligt rejste sig op af. Det er altså lidt for vildt pt.  Altså han kom aldrig helt op, men tiltede bare omkuld halvvejs oppe

Anmeld

13. september 2011

DK

AnneBJ skriver:

Felix trækker stadig kun benene op under sig og ligger så og stritter lidt med numsen indtil han strækker benene igen og flader helt ud. Lidt ligesom en orm.. Han kommer også op på armene men det sker ikke samtidigt.. 

Hvis Richard producerer bare halvt så meget savl som Felix kan du sagtens lade det gamle rugbrød ligge - det er opblødet inden det når gennem halsen!

Han kravler garanteret når han er 7 mdr! Så sej Felix.

Shit... jeg havde slet ikke overvejet at de kunne sidde fast i halsen, jeg var mere ude i hvor bakterie-fyldt alt skidtet mon var? Hmm... i morgen kræver vist ekstra grundigt støvsugning og gulvvask!

Og jo: Richard er også en lille snegl, der efterlader smukt slimspor efter sig.

Anmeld

13. september 2011

AA10

DK skriver:

Sejt! Altså jeg er imponeret over kravleungerne!!!

Richard vil også gerne rejse sig op af ting, men jeg har fjernet den kasse som han hovedsagligt rejste sig op af. Det er altså lidt for vildt pt.  Altså han kom aldrig helt op, men tiltede bare omkuld halvvejs oppe

hehe ja det er vildt det er som om vi lige har ventede os tiden flyver virkelig  hehe øvelse gør mester er det ikke det man siger

Anmeld

13. september 2011

Diana...

He he du kan ordne NOK så meget i hjørnerne  de finder det alligevel 

Hvor er han dygtig dejlige dreng. 

Nadia begynde at kravle lige inden hun blev 7 måneder og går nu langs sofaen og knalder hoved i gulvet 30 GANGE om dagen minimum fordi hun tror hun er stærk nok til at stå selv MEN DET ER HUN IKKE! 

Altså må jeg ikke se et billed af ham jeg følger så lidt med her inde så har slet ikke set billeder af alle ungerne 

Knus Diana 

Anmeld

14. september 2011

Sofia

Jubiii, send video snart!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.