Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anirak skriver:
Er du frisk på at mødes ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja_4000 skriver: Øhm .. To :b Det kan være vi lige skal give de andre en chance til at svare
Øhm .. To :b Det kan være vi lige skal give de andre en chance til at svare
Taniakb skriver: Hehe ja det ville nok være en god ide.. Men jeg er ihvertfald frisk på det
Hehe ja det ville nok være en god ide.. Men jeg er ihvertfald frisk på det
Har lige citeret dem , så må vi se , om de ser det Men så kan vi blive 4 , hvis ikke der er flere som når at melde sig
Maja_4000 skriver: Har lige citeret dem , så må vi se , om de ser det Men så kan vi blive 4 , hvis ikke der er flere som når at melde sig
Loa skriver: Altså jeg bor i Høje Taastrup, ikke så langt fra Roskilde, men jeg arbejder bare i hverdagene.. Så hvis i på et tidspunkt beslutter at mødes i en weekend er jeg (og min datter Isabella) friske
Altså jeg bor i Høje Taastrup, ikke så langt fra Roskilde, men jeg arbejder bare i hverdagene.. Så hvis i på et tidspunkt beslutter at mødes i en weekend er jeg (og min datter Isabella) friske
Tror nok Karina også kun kan i weekenderne .. Så måske vi skulle prøve at finde en lørdag eller søndag
Maja_4000 skriver: Tror nok Karina også kun kan i weekenderne .. Så måske vi skulle prøve at finde en lørdag eller søndag
Loa skriver: I hvert fald hvis det bliver en weekend så vil vi meget gerne
I hvert fald hvis det bliver en weekend så vil vi meget gerne
Okay
Taniakb skriver: Jeg kan ihvertfald sagtens i weekenderne.. Jeg går bare til hundetræning hver lørdag mellem 09-11(12) stykker.. Men det er også i Roskilde, så det ku man jo godt få til at passe..
Jeg kan ihvertfald sagtens i weekenderne.. Jeg går bare til hundetræning hver lørdag mellem 09-11(12) stykker.. Men det er også i Roskilde, så det ku man jo godt få til at passe..
Super :b
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128