Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anirak skriver: Skal vi følges derhen?
Skal vi følges derhen?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja_4000 skriver: Regner med at min kæreste smider mig af , han skal alligevel ud og køre nemlig
Regner med at min kæreste smider mig af , han skal alligevel ud og køre nemlig
Bare i orden
Maja_4000 skriver: Maja_4000 + Caroline på 10 månederLoa (Lea) + Isabella på 15 månederSeker + Datter på 21 månederTania + Isabella på 2 månederSirup (Victoria) + Kaya på 10 måneder( Gabriel har fået feber , så han og Karina kommer ikke )
Maja_4000 + Caroline på 10 månederLoa (Lea) + Isabella på 15 månederSeker + Datter på 21 månederTania + Isabella på 2 månederSirup (Victoria) + Kaya på 10 måneder( Gabriel har fået feber , så han og Karina kommer ikke )
Taniakb skriver: Har haft en vildt stresset dag og har kun sovet 3 timer.. Men synes nok at jeg tidligere fik en sms fra Seker om at datteren var blevet syg.. Men kan ikke lige huske det og tlfen ligger nedenunder..
Har haft en vildt stresset dag og har kun sovet 3 timer.. Men synes nok at jeg tidligere fik en sms fra Seker om at datteren var blevet syg.. Men kan ikke lige huske det og tlfen ligger nedenunder..
Maja_4000 skriver: Det lyder ikke godt :/
Det lyder ikke godt :/
Loa skriver: Kl.11 er fint for mig
Kl.11 er fint for mig
Maja_4000 skriver: Er der nogle mødre (og fædre) fra Roskilde som kunne tænke sig at mødes med mig og Caroline engang ? Jeg er 22 , Caroline er 9 måneder .. Men alder er jo lidt ligemeget Håber at høre fra nogle , synes det kunne være så hyggeligt !
Er der nogle mødre (og fædre) fra Roskilde som kunne tænke sig at mødes med mig og Caroline engang ?
Jeg er 22 , Caroline er 9 måneder .. Men alder er jo lidt ligemeget
Håber at høre fra nogle , synes det kunne være så hyggeligt !
er ked af jeg først har set indlægget nu men håber i gør det igen , for så liw og jeg frisk
liwsmor skriver: er ked af jeg først har set indlægget nu men håber i gør det igen , for så liw og jeg frisk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128