Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Taniakb skriver: Det ved jeg ik.. men skal jeg ringe og bestille et for en sikkerhedsskyld ?
Det ved jeg ik.. men skal jeg ringe og bestille et for en sikkerhedsskyld ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja_4000 skriver: Det må du da gerne Jeg tænkte bare , at hvis der nu kun er plads ovenpå , er det lidt dumt med vognene Hehe
Det må du da gerne Jeg tænkte bare , at hvis der nu kun er plads ovenpå , er det lidt dumt med vognene Hehe
Loa skriver: Jamen jeg snupper da bare Isabella med Nogen der har et overblik over hvem der kommer og hvor gamle børnene er?
Jamen jeg snupper da bare Isabella med Nogen der har et overblik over hvem der kommer og hvor gamle børnene er?
Taniakb skriver: Bufeen slutter kl.13 ? Skal vi sige kl.11 istedet ?
Bufeen slutter kl.13 ? Skal vi sige kl.11 istedet ?
Taniakb skriver: Hehe bare iorden.. Så er det ikke så besværligt Så venter vi bare lige på svar fra Loa
Hehe bare iorden.. Så er det ikke så besværligt Så venter vi bare lige på svar fra Loa
Taniakb skriver: Har skrevet til Seker.. og har også lige bedt hende om at komme ind i den her tråd..
Har skrevet til Seker.. og har også lige bedt hende om at komme ind i den her tråd..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128