Muslingen skriver:
Super fedt. Tillykke me det. Hvor meget skal i have lavet?
Vi skal også have lavet tag og facade, men det koster simpelthen så meget at vi ikke har råd til det hele. Vi har fået 2 tilbud - et på 900.000 og et på 380.000 for det samme arbejde. Det første var helt klart for dyrt, men nu er vi bekymrede for om det andet er for billigt. Måske har han ikke fået det hele med og så risikerer vi bare ekstra regninger bagefter og det har vi ikke råd til. Vi har kun liiige de 380.000. Håndværkeren har fået 2 bedømmelser inde på "anmeld en håndværker". Den ene er helt i top og den anden er helt i bund. Så det bekymrer jo også lidt.
Nå bare lidt hælden vand ud af ørerne herfra.....
KH Fie
Hold da op, det var da en VOLDSOM forskel!!!!!!
Vi havde en udestue i enden af huset (forlængelse af stuen) og den har vi raget ned og det er så det stykke der skal bygges til (32 m2), det blir et stort glasparti op i kip og loftet går sådan nærmest op i en pyramide.... Det vender mod syd, så der blir godt varmt om sommeren, men også LÆKKERT med alt det lys og der blir så store glasdøre ud til en stor terrasse:-)
Der hvor køkkenet er nu skal der laves et ekstra værelse, og vi skal så ha nyt køkken andet sted, og forgangen skal laves om til kontor, så der skal døren tages ud og vindue i istedet for.
Så skal der laves gulvvarme i hele køkken alrummet og måske gangen og så skal der klinker i køkken og gang + trægulve i stuen......
Uhh, ordentlig omgang, men glæder mig så meget til det er færdigt:-)
Thomas laver næsten det hele selv:-) Min far og hans far hjælper..... Thomas er jo uddannet elektriker og det eneste han har lidt svært ved er VVS og min far er VVS-installatør og smed:-) Hans far kn også nærmest alt håndværkerarbejde, så det er bare lækkert, for man når sgu ikke langt med pengene hvis der skal håndværkere på det hele....
Der er dog visse ting hvor vi vil ha håndværkere på....
Mht ekstra udgifter, så fortalte min massør Jan om deres byggeprojekt og han sagde det var MEGET vigtigt når man holder møde om det at få på skrift at ALT er med i prisen, så de ikke bare kan komme med regninger på alle mulige småting, ALT skal være med i prisen, så husk det......!!
Knus Tina