Hoste ... i tvivl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.330 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. januar 2009

Fines mor

Hmm hvad ville i mon gøre...

Isabella har en slem hoste om natten, om dagen er det intet galt med hende.
Hun hoster indimellem, men ingen feber.
Skal jeg mon holde hende hjemme fra BH imorgen, jeg er godt nok i tvivl....

Hader de der on or off.. hvorfor kan mine børn ikke bare være SYGE, så man ved de ikke skal afsted.

Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Altså da Idun hostede, ringede jeg til lægen. Det var dog ikke MIN læge, men en af de andre, for det var mens hun var syg (altså lægen skal jo ikke være SYG, de skal være på arbejde... mm... men alts&aring... Han sagde, at man ikke tager sig af børns hoste, med mindre de har hostet for alvor i en uge-10 dage... :/ Syns jeg er lige lovlig rigelig for at være ærlig. Men det var hvad han sagde.

Så hvis hun 'bare' hoster til natten, bliver det jo nok ikke bedre, af at hun bliver hjemme i morgen. Med mindre hun altså hoster, så hun ikke kan sove...

God bedring, med de ikke SYGE-Syge børn, bare syge...

KRAM

Anmeld

19. januar 2009

Fines mor

Zafir skriver:

Altså da Idun hostede, ringede jeg til lægen. Det var dog ikke MIN læge, men en af de andre, for det var mens hun var syg (altså lægen skal jo ikke være SYG, de skal være på arbejde... mm... men alts&aring... Han sagde, at man ikke tager sig af børns hoste, med mindre de har hostet for alvor i en uge-10 dage... :/ Syns jeg er lige lovlig rigelig for at være ærlig. Men det var hvad han sagde.

Så hvis hun 'bare' hoster til natten, bliver det jo nok ikke bedre, af at hun bliver hjemme i morgen. Med mindre hun altså hoster, så hun ikke kan sove...

God bedring, med de ikke SYGE-Syge børn, bare syge...

KRAM

Hun sover fint nok, hun vågner ikke engang selvom hun hoster. 10 dage det er godt nok vildt... !!! Men vi har givet hende hostesaft til natten, så der er mest mulig fred og ro.

Anmeld

19. januar 2009

Tina2

Milas er også begyndt at hoste om natten... Dog heller ikke så han sådan vågner... Om dagen er der ingenting... Han startede sidste nat, og der var intet til morgen, så han kom i DP, og så sagde jeg til hende at hun måtte holde øje med ham, og ringe hvis der blev noget, men han har været super tilpas hele dagen :-)

Der har heller ikke været noget i eftermiddag og iaften.......

Jeg ville nok se tiden lidt an og se om det bliver værre.......

Men ja, det er sååå træls med det der hosten, halv-snotten og alligevel ikke rigtigt noget

God bedring med hende:-)

Knus Tina

Anmeld

20. januar 2009

Muslingen

Cecilie har hostet i 1 uge nu. Det startede som falsk strubehoste og gik så over i almindelig hoste og snot i hele hovedet og nu så også mellemørebetændelse. Men altså hendes hoste har været rigtig slem om natten så hun har sovet dårligt og hun har også hostet en del om dagen, men jeg er slet ikke i tvivl om at det "bare" er almindelig slem forkølelse. Og det kan hun jo ikke blive hjemme af - den slags kan jo vare flere uger. Hun har ingen feber og er glad og frisk nu.
'KH Fie

Anmeld

16. december 2009

gudmortil5

Hejsa, for 34 år siden som 17 årig fik jeg en søn , jeg viste inted om børnepasning sygdomme, men man finder jo ud af det efter hånden, et lærte jeg ved hoste som kunne være dage og nætter værst når han lå ned,satte jeg ham i skråstolen og det hjalp meget, hostesaft må man jo ikke give, men kamillete kan også være godt,,,,,,,hilsen gudmortil5 og mor til 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.