Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hey Hey... Efter en del efterspørgelse om et mavebillede, så fik jeg endelig taget mig sammen... DOG... dårlig kvalitet da det er taget med webcam fra min bærbar.. ( jaja.. jeg er ikke så klog på det med at indstille mm ) Men det ene billede er taget efter en lille afslapnings time på sofaen.. det andet ( mere struttende mave ) taget efter en ordenlig gang aktiv tøj-vaskning samt opvask.. Døjer med søvnmangel om natten ( kan saaagtens sove om middagen, men vil jo heller ikke sove hele dagen væk ).. Plukveer som er begyndt at bide godt til i form af jag og niv/av.. Små kvalme til tider samt halsbrand som kan komme i ny og næ.. Men ellers en god graviditet.. og venter spændt på Lillebror's ankomst snart forhåbelig.. Billedet taget idag hvor jeg så er 38+6
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sikke en flot flot mave....
GUD EN LÆKKER MAVE!!!! Hvor er den smuk søde...
Endelig kunne jeg nå at se et billede af maven inden det blev forsent...
Baby-støv skriver: sikke en flot flot mave....
Tak søde..
Mira0911 skriver: GUD EN LÆKKER MAVE!!!! Hvor er den smuk søde... Endelig kunne jeg nå at se et billede af maven inden det blev forsent...
Taaak.. Hehe.. Ja det er forhåbelig lige i sidste øjeblik jeg fik taget billedet, for nu må han godt snart melde sin ankomst Og i lige måde.. spændende hvornår vi føder
Bshizzle skriver: Taaak.. Hehe.. Ja det er forhåbelig lige i sidste øjeblik jeg fik taget billedet, for nu må han godt snart melde sin ankomst Og i lige måde.. spændende hvornår vi føder
Ja det er så spændende det hele nu,...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128