Mærke liv 1. gang i 2. graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.306 visninger
27 svar
0 synes godt om
13. september 2011

Chalala85

Hey Girls....

Lige en lille questiono

Hvornår mærkede i liv i 2. graviditet og hvordan føles det i forholdet til 1. graviditet?!

Jeg er i uge 15 og tror jeg måske med lidt held har mærket noget.. men er skisme usikker.

Kom frisk og glad med en lille berretning

A thank you

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

TbCp

Første gang mærkede jeg bobler fra uge 15.

Her anden gang mærkede jeg liv allerede fra uge 10 - dog ikke hver dag i starten. Det har denne gang dog mere føltes som en fisk der svømmede forbi og lige strejfede mit maveskind (indefra) med halen.

Anmeld

13. september 2011

Mira0911

Chalala85 skriver:

Hey Girls....

Lige en lille questiono

Hvornår mærkede i liv i 2. graviditet og hvordan føles det i forholdet til 1. graviditet?!

Jeg er i uge 15 og tror jeg måske med lidt held har mærket noget.. men er skisme usikker.

Kom frisk og glad med en lille berretning

A thank you

Hej Smukke... 

1. gang mærkede jeg liv omkring 16. uge mener jeg... Kan ikke huske det præcist... 

Her 2. gang mærkede jeg det 11+.... Samme måde som første gang... Som bobler og fiskehaler der lige giver et blidt smæk inde fra... 

Anmeld

13. september 2011

Chalala85

TbCp skriver:

Første gang mærkede jeg bobler fra uge 15.

Her anden gang mærkede jeg liv allerede fra uge 10 - dog ikke hver dag i starten. Det har denne gang dog mere føltes som en fisk der svømmede forbi og lige strejfede mit maveskind (indefra) med halen.

Ahh så er jeg nok ikke helt tabt hehe.. tror faktisk jeg har mærket liv så

Anmeld

13. september 2011

<3

Første graviditet var det omkring uge 12-13 Og denne var det allerede omkring uge 8-9 til min store overraskelse Og ligesom med de andre, små bobler og puf

Anmeld

13. september 2011

TbCp

Chalala85 skriver:

Ahh så er jeg nok ikke helt tabt hehe.. tror faktisk jeg har mærket liv så

Det kan sagtens have været det, 2. gang ved man jo også lidt hvad man skal mærke efter.

Anmeld

13. september 2011

Chalala85

Mira0911 skriver:

Hej Smukke... 

1. gang mærkede jeg liv omkring 16. uge mener jeg... Kan ikke huske det præcist... 

Her 2. gang mærkede jeg det 11+.... Samme måde som første gang... Som bobler og fiskehaler der lige giver et blidt smæk inde fra... 

Hej sveske

1. gang mærkede jeg bobler i uge 17...

Tror sørme mærker liv nu så for denne gang har jeg som du selv beskriver, mærket :

Anmeld

13. september 2011

Chalala85

mrs X skriver:

Første graviditet var det omkring uge 12-13 Og denne var det allerede omkring uge 8-9 til min store overraskelse Og ligesom med de andre, små bobler og puf

Hvor er det dejligt at høre Så er det sørme liv jeg mærker... hehe

Anmeld

13. september 2011

Chalala85

TbCp skriver:

Det kan sagtens have været det, 2. gang ved man jo også lidt hvad man skal mærke efter.

Ja lige præcis... det er jo lidt erfaring med denne gang

Anmeld

13. september 2011

Mira0911

Chalala85 skriver:

Hej sveske

1. gang mærkede jeg bobler i uge 17...

Tror sørme mærker liv nu så for denne gang har jeg som du selv beskriver, mærket :

Så er jeg da ret sikker på det baby... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.