Det sidste billede - Stor forskel på 10 dage!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. september 2011

MaybeBaby

Manden krævede i går, at min gåtur i hundeskoven skulle være en effektiv én, så gik i høj tempo op og ned ad alle bakker, og var rigtig smadret resten af dagen. Men jeg tror faktisk det hjalp!

Vågnede op efter en ret så hård nat med lidt søvn og en del smerter mest pga. den timelange gåtur, og så ned på maven... Men synes jeg skulle se noooget langt efter den. Så skyndte mig at tage et morgenbillede, og ville lige høre om, det kun er mine øjne, der synes, at 10 dage har gjort en stor forskel. Det virker til at den er længere nede og mere spids - så håber og be'r til, at dette betyder, at han nu mere end nogensinde før er klar til at komme ud!  Så måske dette er det sidste mavebillede i denne graviditet!

Stort kram til alle I dejlige septemberpiger!

/Mette - nu med torpedo-bobbel!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

Kofoed.

Den sidder lavere og går længere ud Smukt.

Anmeld

13. september 2011

SaNiNa

Det kan ske på meget få timer.

Her sank maven fra onsdag til torsdag og det var helt vildt tydeligt.

men du har da stadig en rigtig flot gravidmave den skal du være glad for.

Anmeld

13. september 2011

MaybeBaby

Kofoed. skriver:

Den sidder lavere og går længere ud Smukt.

Tak

Anmeld

13. september 2011

MaybeBaby

Sanne og Nicklas skriver:

Det kan ske på meget få timer.

Her sank maven fra onsdag til torsdag og det var helt vildt tydeligt.

men du har da stadig en rigtig flot gravidmave den skal du være glad for.

Ja, det hele sker vitterligt på få timer. Er sikker på at havde jeg taget et billede i går morges og så endnu et her til morgen, så havde forskellen været lige så stor... Jeg kunne bare mærke forskellen lige fra jeg stod op. WOOP WOOP endelig en udvikling!  Og mange tak for de søde ord 

Anmeld

13. september 2011

***S***

Flot mavse Mette!

Håber snart der sker noget så vi kan se billeder af den lille fyr!

Anmeld

13. september 2011

TrineMine86

MaybeBaby skriver:

Manden krævede i går, at min gåtur i hundeskoven skulle være en effektiv én, så gik i høj tempo op og ned ad alle bakker, og var rigtig smadret resten af dagen. Men jeg tror faktisk det hjalp!

Vågnede op efter en ret så hård nat med lidt søvn og en del smerter mest pga. den timelange gåtur, og så ned på maven... Men synes jeg skulle se noooget langt efter den. Så skyndte mig at tage et morgenbillede, og ville lige høre om, det kun er mine øjne, der synes, at 10 dage har gjort en stor forskel. Det virker til at den er længere nede og mere spids - så håber og be'r til, at dette betyder, at han nu mere end nogensinde før er klar til at komme ud!  Så måske dette er det sidste mavebillede i denne graviditet!

Stort kram til alle I dejlige septemberpiger!

/Mette - nu med torpedo-bobbel!

WAOUWWW siger jeg bare  hold da op jeg kan godt se forskellen  pyhh den ser tung ud nu.. koooom ud bette mand

smuk smuk smuk mave

sender en kæmpe spand ve-støv afsted til dig, så vi snart kan se nogle billeder og høre om den skønne dreng der ligger derinde

Anmeld

13. september 2011

MaybeBaby

***S*** skriver:

Flot mavse Mette!

Håber snart der sker noget så vi kan se billeder af den lille fyr!

Åh, det håber jeg også! Mange tak

Anmeld

13. september 2011

MaybeBaby

TrineMine86 skriver:

WAOUWWW siger jeg bare  hold da op jeg kan godt se forskellen  pyhh den ser tung ud nu.. koooom ud bette mand

smuk smuk smuk mave

sender en kæmpe spand ve-støv afsted til dig, så vi snart kan se nogle billeder og høre om den skønne dreng der ligger derinde

Mange mange tak! Den er altså også blevet tungere! Åha gåture og at stå op i længere tid er frygtelig fra den ene dag til anden. Spøjst! Men det er en ændring og hellere en ændring end stilstand! Nu vil vi altså også se ham og spamme ham på alle mulige medier!

Anmeld

13. september 2011

Ka+Ma=Be

Riiigtig smuk mavse! Og med garanti med en lige så smuk guldklump indeni 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.