"Når mig er hos...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.573 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. januar 2009

Honningblomst

far, savner jeg dig mor.......og når mig er hos dig mor, savner jeg far."
Det sagde min lille Konrad i dag til mig....synes det er så flot at han kan sætte ord på og det er jo netop hele problematikken hos dobbelfamilier, altid en der savnes.
I aften er de to små hos far og jeppe hos mig....så nu savnes der den anden vej rundt. Dog nyder jeg at der er lidt ro her....så det der er et savn for børnene er samtidig en luksus hos forældrene...
Nå, lige lidt tanker herfra ene Eva..
Knus...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2009

Pia.

Nååå lille mus.... hvor er han kær...

Ja det må være det væreste ....

Varmt knus fra mig... til jer alle ....

Anmeld

19. januar 2009

Honningblomst

PiaR skriver:

Nååå lille mus.... hvor er han kær...

Ja det må være det væreste ....

Varmt knus fra mig... til jer alle ....

Ja, på den ene side...og på den anden så får børnene så god alene tid med deres far, i et omfang de ellers ikke ville....så lige netop med en mand som min x, der har det været rigtig godt, tror jeg...
Men børn vil jo helst have begge om sig hele tiden...
Knus og tak...

Anmeld

20. januar 2009

Miamaja

Eva skriver:

far, savner jeg dig mor.......og når mig er hos dig mor, savner jeg far."
Det sagde min lille Konrad i dag til mig....synes det er så flot at han kan sætte ord på og det er jo netop hele problematikken hos dobbelfamilier, altid en der savnes.
I aften er de to små hos far og jeppe hos mig....så nu savnes der den anden vej rundt. Dog nyder jeg at der er lidt ro her....så det der er et savn for børnene er samtidig en luksus hos forældrene...
Nå, lige lidt tanker herfra ene Eva..
Knus...

ahhh han er jo ogsaa kun en lille bitte pus endnu.. kun 2 aar synes det er flot han idet hele taget vil sove hos andre end mor.

Anmeld

20. januar 2009

Honningblomst

Miamaja skriver:

ahhh han er jo ogsaa kun en lille bitte pus endnu.. kun 2 aar synes det er flot han idet hele taget vil sove hos andre end mor.

Ja, det er flot at han kan sætte ord på.....og hårdt når han jo vil os begge lige meget....om det er mor eller far han sover hos er jo lige godt, så det synes jeg nu ikke der er så meget i...han beder tit om at sove hos far eller mormor...-smiler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.