Navlere - forhåbentlig det sidste billede....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.059 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. september 2011

Mira0911

39+1 siger den idag... Intet tager til i de vågne timer...  Når jeg ligger mig til at sove, tager det virkelig til fortil og bagtil og i lændet... Virkelig sådan at jeg har lyst til at tude... Synes faktisk det gør mere nas denne her gang end første gang... 

Tit overvejer jeg at vække kæresten for at han skal hente en flaske med varmt vand og rulle det på lændet af mig... Når jeg så endelig tager mig sammen til at vække ham, så forsvinder smerterne... 

Energi har jeg bare intet af...  Igår sov jeg hele dagen væk indtil de andre kom hjem... Sådan er det jo... Tålmodighed - Det findes ikke hos mig længere... 

Har selv en fornemmelse af at jeg går over tid... Det snakker vi om hver dag herhjemme.... Dog skal jeg til jordemoder når jeg er 40+2 og snakke om igangsættelse... Der skal være en grund til at jeg kan blive sat igang... En af grundene er at jeg slet ikke får sovet særlig meget om natten - jeg har ligefrem "smerter" hver gang jeg vender mig i sengen...  Så det er spændende og se hvad det ender med... 

Her er et frisk mavebillede... Forhåbentlig det sidste... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

Barbamama

Hold da op hvor du strutter!!!  

Jeg håber da snart for dig at hun kommer ud. Det er da opslidende at du ikke kan få lov til at sove! Du har jo brug for dine kræfter til fødslen!

Jeg sender dig vestøv i lange baner

Anmeld

13. september 2011

sarahb

Hold da op en Strut mave. Rigtig fiiin!!!
Mn det ligner ikk den er sunket endnu.. Håber ikk du går over, jeg gjorde jo: 8 dage så ulideligt og var så utålmodig..

Anmeld

13. september 2011

Mira0911

sarahb skriver:

Hold da op en Strut mave. Rigtig fiiin!!!
Mn det ligner ikk den er sunket endnu.. Håber ikk du går over, jeg gjorde jo: 8 dage så ulideligt og var så utålmodig..

Tusind tak skal du have... De 2 sidste billeder fra de sidste 14 dage jeg har lagt ind, der synes jeg nu maven er sunket end del... 

Med Julie gik jeg lige præcis 14 dage over tid... Håber ikke jeg kommer til at gå meget over tid denne gang... Skal til jordemoder når jeg er 40+2 og snakke om evt. igangsættelse... 

Anmeld

13. september 2011

Mira0911

michella80 skriver:

Hold da op hvor du strutter!!!  

Jeg håber da snart for dig at hun kommer ud. Det er da opslidende at du ikke kan få lov til at sove! Du har jo brug for dine kræfter til fødslen!

Jeg sender dig vestøv i lange baner

Jeps... Strutter virkelig til den store guldmedalje... 

Håber nu også at der snart sker noget... Det vil være så dejligt... 

Tusind tak for vestøvet... Det kan jeg bruge masser af... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.