Opdate. .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

899 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. september 2011

TheLittleOne

På Mandag er Elva 4 måneder, det går altså alt for stærkt!

Men for 2 uger siden dukkede der en lille hvid plet op på hendes gumme i undermunden  Jeg syntes godt nok det var tidligt hendes far og jeg fik først i 6 måneders alderen! Hun tager det rigtig pænt, græder faktisk ikke, men der kommer nogle mumle lyde som der ikke plejer og så savler hun meget.

Andre som har tænder på vej ?

Ellers går det rigtig godt, vi røg en tur til Lægevagten d. 26 aug, da Elva fik 39,6 i feber, ikke ville tage brystet og var slap som en kludedukke, men det var heldigvis bare en realtion efter sin 3 måneders vaccine! Hun fik en stikpille og vi besluttede at vi tage hjem igen. dagen efter var hun glad og smilende som hun plejer.

Vi har endelig fået overstået barnedåben, sikke en omgang! Føler lidt at min barsel begynder nu, Mg, babysvim, cafe besøg og så har jeg også tid til at sy igen  Sundhedsplejersken er blevet skiftet ud da jeg ikke syntes at kemien var der, og kæresten der virkelig ikke kunne lig hende.

Lidt billeder fra babysvim og barnedåb

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

linefun

Ja, du er ikke ene om at synes tiden går stærkt! Victor nærmer sig 3 1/2 måned, det er helt vildt. Tiden løber bare afsted
Vi har vist ingen tænder på vej, men der bliver savlet gevaldigt, vi kan snildt skifte hagesmæk 2-3 gange i løbet af dagen, så måske det nærmer sig

Dejlige billeder - hvor er hun fin i dåbskjolen..
Kender godt det med barslen - synes ligesom der kommer lidt mere overskud i hverdagen, til at lave nogle flere ting..
Vi er også begyndt på babysvømning, det til stor fornøjelse for alle parter
Hvad siger Elva til det??

Anmeld

13. september 2011

Bruus

Nøøj hvor ser hun skøn ud. Og hvor ser det bare fantastisk ud til babysvømning 

Det var da godt nok tidligt hun får tænder!!  Freya savler også helt vildt. Vi skifter også savlesmæk 3 gange dagligt ca... Dog er der ingen bisser på vej endnu! 

Anmeld

15. september 2011

TheLittleOne

linefun skriver:

Ja, du er ikke ene om at synes tiden går stærkt! Victor nærmer sig 3 1/2 måned, det er helt vildt. Tiden løber bare afsted
Vi har vist ingen tænder på vej, men der bliver savlet gevaldigt, vi kan snildt skifte hagesmæk 2-3 gange i løbet af dagen, så måske det nærmer sig

Dejlige billeder - hvor er hun fin i dåbskjolen..
Kender godt det med barslen - synes ligesom der kommer lidt mere overskud i hverdagen, til at lave nogle flere ting..
Vi er også begyndt på babysvømning, det til stor fornøjelse for alle parter
Hvad siger Elva til det??

Elva er rigtig glad for vand og har altid været det Både Oldemor og Far har været med. Det er så sødt når de sådan plasker rundt

Det kunne godt lyde som om at der var tænder på vej

Anmeld

19. september 2011

Lotus86

Dejlig up-date og dejlige billeder, hun er så fin i sin dåbskjole Gik dåben ellers godt? Vi skal holde den 16. oktober, og er totalt stresset over det allerede

Hvor sjovt hun allerede er begyndt at få tænder, men dejligt hun ikke er påvirket af det

Vi er også begyndt til babysvømning, stort hit.. Tror de fleste babyer synes det er skønt

Anmeld

28. september 2011

-Milla-

Hvor er det bare nogle skønne billeder og dejligt at jeres prinsesse ikke er så påvirket af bisserne, som er på vej.

Vi opdagede et par hvide prikker hos Oscar, da han var ca. 3 mdr. og tænkte at det kunne da ikke allerede være nu.
Desværre så kan vi godt mærke på ham at han er generet af dem. Åh det lille pus, og nogle dage er værre end andre med ekstra meget savlen, mindre søvn om dagen og en generel utilpashed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.