Holbæktrunten har født :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2011

twinny

tillykke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

N&J

Stort tillykke med lille Noah

Anmeld

13. september 2011

maryjane

Tillykke!

Anmeld

13. september 2011

Dansker I Holland

Holbæktrunten skriver:

Lynhurtig opdatering til de skønne piger der har fulgt ned det sidste stk tid : den 11/9-11 kl 00:31 kom lille Noah langt om længe ud, uge 42+0. Efter oplægning af ballonkatheter fredag, kynne vandettages lørdag morgen kl 9. Desværre skete der ikke videre derfra, udover at lillemanden blev dårlig og vi blev meget nøje overvåget. Det blev en meget hårdig lang fødsel, og lover en detaljeret FB når vi er kommet ovenpå og hjem igen. Vi har det alle godt, og forsøger nu at få styr på amningen :0)

Stort tillykke med ham glæder mig til fb og billeder

Anmeld

13. september 2011

Zibi_84

Ihh hvor skønt at han endelig kom ud til jer GLÆDER mig til at læse din FB!

Anmeld

14. september 2011

Ka+Ma=Be

Holbæktrunten skriver:

Lynhurtig opdatering til de skønne piger der har fulgt ned det sidste stk tid : den 11/9-11 kl 00:31 kom lille Noah langt om længe ud, uge 42+0. Efter oplægning af ballonkatheter fredag, kynne vandettages lørdag morgen kl 9. Desværre skete der ikke videre derfra, udover at lillemanden blev dårlig og vi blev meget nøje overvåget. Det blev en meget hårdig lang fødsel, og lover en detaljeret FB når vi er kommet ovenpå og hjem igen. Vi har det alle godt, og forsøger nu at få styr på amningen :0)

Rigtig hjertlig tillykke! 

Og velkommen i septembergruppen Du er altid velkommen til at komme ind og sludre med os andre om amning, bleer og alt det andet!

Anmeld

14. september 2011

Pige2009

Stort tillykke med ham

Anmeld

15. september 2011

Mauser.

Hun at han endelig kom ud søde, glæder mig til at se billeder af ham (;

Anmeld

15. september 2011

meem

Stort tillykke

Anmeld

15. september 2011

Hailiesmom11

Stort tillykke med prinsen, så kom han endelig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.