Ferie i New York med pige på 16 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

640 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. september 2011

Rie-mor

Hej med jer

Er lidt i tivil om jeg skriver det rigtige sted.

Vi skal snart en tur til NY på ferie med vores datter på 16 mdr. Vi skal bo i en lejlighed i Williamsburg, tæt på Brooklyn. De sidste par dage bruger vi i Washington. Her har vi lejet en bil, for selv at kunne køre.

Er der nogen der bare har fundet det bedste outlet at købe voksen og børnetøj/sko??

Ellers fif til hvad man kan foretage sig med sådan en størrelse?

Vi regner med at skulle ud og se en masse, i forme at lange gåture med klapvogn - hvad det nu tillader med hende Så disco og natklubber, bliver det ikke til i denne omgang.

Ground zero, fifth avenue, frihedsgudinden, pier 40, childrens museum i brooklyn, medbragt frokost i parkerne- var lige hvad vi havde i tankerne indtil videre.

Glæder mig til at høre fra jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

bullerbassen

Har ingen ideer - men vil da lige ønske jer god tur

Anmeld

12. september 2011

Nessie

Vi var der sidste år

Først en uge i Nebraska, så en lille uge i South Dakota og til sidst 10 dage i NY.

Central Park kan helt klart anbefales.

Der er både en Zoo, flere søer og et lille "Tivoli" for børn.

Vi købte en del lækkert tøj i Macy's. De havde nogle kanon tilbud og en god kvalitet.
Der er også en kombi Toy's 'R' Us - Babies 'R' Us, mener ikke at den ligger ret lang fra Times Square - 5th Ave., men kan ikke helt huske det. KAn godt prøve at finde en bon frem med adressen på, hvis du er interesseret. Den er helt klart værd at besøge, der er 3 etager, og den ene er til de mindre børn, med både legetøj og tøj. Der  er et pariserhjul inde i butikken

I skal helt sikkert også besøge F.A.O. Schwartz, som ligger på 5th Ave., oppe ved Central Park, Apple Store ligger lidt skråt foran. Det er en kæmpe legetøjsbutik.
Nu I har en lille pige kan I også besøge en dukke butik. Vi har en dreng, så gik forbi , men mener den hedder noget med My American Girl, eller lignende, den ligger - så vidt jeg husker - ikke ret langt fra F.A.O. Schwartz, ned ad en sidegade.

For lidt fred og ro kan anbefales den store kirke på 5th Ave., den er virkelig smuk.

Og så er der selvfølgelig China Town, Little Korea, Litlle Italy, Greenwich Village osv.

Håber I får en dejlig tur (tag mig med, tag mig med tag mig med )

Fantastisk by,  og New Yorkerne elsker små børn, så I vil møde søde mennesker alle steder

Anmeld

12. september 2011

Maria.

American girls store - en kæmpe dukke butik - mener den ligger på 7th ave ned mod CP..

Ellers er der Woodbery outlet! -her finder du alt hva du overhovedet kan drømme om! men jeg er nødt til at advare dig! -kreditkortet kommer til at gløde!!!

Og som en anden skriver - FAO Scwhartz.. Lækker kæmpe legetøjsbutik!!

Anmeld

12. september 2011

Isabeau

I skal bare lade jeres dejlige datter blive hjemme - min mand har virkelig, virkelig børnetække, så efterlad hende bare hos ham Så tager jeg nemlig med istedet for :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.