Hvilke vintersko har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.476 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. september 2011

Anonym trådstarter

Hvilke vintersko har du? eller hvad har du tænkt dig at købe?

er ret i tvivl om hvad jeg skal vælge, hvis det nu bliver en ligeså hård vinter som sidste år, må det gerne være nogle varme og lækre nogle.

Så de damer: Hvilke sko har du, og er du tilfreds? (må gerne smides billede ind)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Dinna88

Den globale opvarmning er jo kun blevet værre, så ja - du skal nok regne med en hård vinter

Jeg har nogle kæmpe klodser fra Paw Sko. De er SÅ varme og holder al sne og slud ude. Har intet billede. Det er praktiske støvler frem for... Ja, flotte støvler. Men de er bestemt ikke grimme, så gik jeg ikke med dem De er grå og sorte, så de passe til det alt mit tøj, og så har de en længde til lige under knæet, så jeg kan have kjoler og nederdele på til vinter også  

Anmeld

12. september 2011

Svenne

Jeg har de her fra Helly Hansen bare i helt hvid! De er fuldstændig fantastiske! De er fra sidste år, men jeg har ikke engang lyst til at gå ud og købe nogle støvler i år, for de er så gode!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. september 2011

L.J.L

Anonym skriver:

er ret i tvivl om hvad jeg skal vælge, hvis det nu bliver en ligeså hård vinter som sidste år, må det gerne være nogle varme og lækre nogle.

Så de damer: Hvilke sko har du, og er du tilfreds? (må gerne smides billede ind)

Jeg har mine super lækre Pajar boots, som jeg købte sidste vinter, og de holder helt sikkert denne vinter også

Anmeld

12. september 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Anonym skriver:

Dem her har jeg, eller skal hente dem på posthuset imorgen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.