Kom med nogle ideer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.910 visninger
18 svar
0 synes godt om
12. september 2011

Englebisse

Jeg skal holde min datters 1 års fødelsdag her på lørdag, og jeg har inviteret bedsteforældre og oldeforældre til frokost og derefter kaffe og kage.

Problemet er jeg er helt lost med hensyn til hvad jeg skal lave af mad. Det skal jo også være nogenlunde børnevenlig.

Kom frisk med ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Michael healer

Englebisse skriver:

Jeg skal holde min datters 1 års fødelsdag her på lørdag, og jeg har inviteret bedsteforældre og oldeforældre til frokost og derefter kaffe og kage.

Problemet er jeg er helt lost med hensyn til hvad jeg skal lave af mad. Det skal jo også være nogenlunde børnevenlig.

Kom frisk med ideer

kylling og pommesfritter er tit et hit her hjemme

Anmeld

13. september 2011

Englebisse

Michael healer skriver:

kylling og pommesfritter er tit et hit her hjemme

Tak for forslag, men det var ikke lige det jeg havde i tankerne

Anmeld

13. september 2011

Chris86

Sidst vi holdte fødselsdag lavede vi 3 forskellige slags supper og bagte selv flutes til... det var et HIT :O) Men da havde vi selvfølgelig heller ikke børn at tage hensyn til..
Vejret er da i hvert fald til suppe

Anmeld

13. september 2011

Englebisse

Er der slet ingen andre der har nogle forslag. Jeg har gået og tænkt om man skulle lave tunmousse, nogle tærter med porre og skinke og en med kylling og champigon. Hvad kunne man ellers lave??

Anmeld

13. september 2011

Mor Til Oktober Børn

Englebisse skriver:

Kom frisk med ideer

Vi skal holde Mille's 1 års fødselsdag i næste måned, for dem som oss var med til barnedåb, så er vi sikre på der ikk er nogen der føler sig snydt over ikk at være med til hendes første fødselsdag, og vi har altså valgt at vi skal ha det kolde bord. Der blir sat rugbrød, franskbrød og pålæg på et bord og så kan folk bare tag  De er oss inviteret til klokken 12:30 så det er lige til frokost .. Og efter maden er der kaffe og fødselsdags kage  ganske nemt

Anmeld

13. september 2011

henh01

sidst vi holdte børnefødselsdag var det med pølsehorn og pizzasnegle. Herefter lækker kage til kaffen.

Ellers er der altid den klassiske boller/lagkage/kakao.

Man kan også lave lasagne - det er nemt, passer sig selv og koster ikke meget at lave til mange mennesker.

Anmeld

13. september 2011

Englebisse

MillesMor111010 skriver:

Vi skal holde Mille's 1 års fødselsdag i næste måned, for dem som oss var med til barnedåb, så er vi sikre på der ikk er nogen der føler sig snydt over ikk at være med til hendes første fødselsdag, og vi har altså valgt at vi skal ha det kolde bord. Der blir sat rugbrød, franskbrød og pålæg på et bord og så kan folk bare tag  De er oss inviteret til klokken 12:30 så det er lige til frokost .. Og efter maden er der kaffe og fødselsdags kage  ganske nemt

Hvad havde du så tænkt dig af pålæg til?

Anmeld

13. september 2011

Englebisse

Chris86 skriver:

Sidst vi holdte fødselsdag lavede vi 3 forskellige slags supper og bagte selv flutes til... det var et HIT :O) Men da havde vi selvfølgelig heller ikke børn at tage hensyn til..
Vejret er da i hvert fald til suppe

Ja det var da faktisk også en god ide. Hvad var dine supper?

Anmeld

13. september 2011

Mor Til Oktober Børn

Englebisse skriver:

Hvad havde du så tænkt dig af pålæg til?

Alt hva man nu kan komme på ;

Rullepølse, hamburryg, leverpostej(varm og kold), spegepølse, ost, æg, frikadeller,. Jamen hva der nu kan serveres

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.