Av !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. september 2011

baby012

Har virkelig brug for et råd piger !  

jeg er nu nået til uge 25, og hold nu op hvor har jeg bare ondt, har næsten ikke kunne gå idag.. mit bækken er simpelthen så ømt, det her føles som MEGET kraftige mens smerter .. ! skal til undersøgelse på torsdag for at tjekke om evt. bækkenløsning, men hvad gør i derude for at udholde smerterne ?? brug for nogen gode råd ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Filippa & Liva

Jeg har desværre også bækkenløsning og kan kun give dig ret i at det gøre HAMMER ondt !!!

Jeg har fået nogle øvelser jeg kan prøve at lave og ellers har min jordemoder anbefalet mig et trokanter bælte som kan hjælpe med at støtte og aflaste bækkenet.

Og ja, ellers bider jeg tænderne sammen og glæder mig bare til termin !

Anmeld

13. september 2011

baby012

BigBabyWish skriver:

Jeg har desværre også bækkenløsning og kan kun give dig ret i at det gøre HAMMER ondt !!!

Jeg har fået nogle øvelser jeg kan prøve at lave og ellers har min jordemoder anbefalet mig et trokanter bælte som kan hjælpe med at støtte og aflaste bækkenet.

Og ja, ellers bider jeg tænderne sammen og glæder mig bare til termin !

Det gør helt afsindigt ondt meget upraktisk når de fleste af mine timer ligger på 2. sal.. 

håber ikke det er ved at udvikle sig til bækkenløsning .. 

hvornår startede dit ? syns det meget tidligt jeg får det  

glæder mig til det er overstået med lægen og jordmor så jeg måske kan få nogen øvelser som kan lindre dem en smule, for det her er godt nok ikke til at holde ud, og mangler 15 uger endnu AV.. 

Anmeld

13. september 2011

Carl-Emil's mor

gravid20 skriver:

Har virkelig brug for et råd piger !  

jeg er nu nået til uge 25, og hold nu op hvor har jeg bare ondt, har næsten ikke kunne gå idag.. mit bækken er simpelthen så ømt, det her føles som MEGET kraftige mens smerter .. ! skal til undersøgelse på torsdag for at tjekke om evt. bækkenløsning, men hvad gør i derude for at udholde smerterne ?? brug for nogen gode råd ??

1. Begynd at svøm, ikke 1 km der gang men bare lidt.

2. ALDRIG sid med benene over kors

3. IKKE sid i skræderstilling.

4. tag et trappetrin af gangen, du ved ligesom et lille barn gør

5. Når du skal ind og ud af bilen så sætter du dig baglæns ind, numsen ind først, når den er i sædet så drejer du benene samlet ind.

6. Når du skal i seng gør du som punkt 5.

7. Skift AL dit fodtøj ud til ordentlig støttende og ordentligt affjedret fodtøj.

8. Lad være med at bær alt for meget.

9. Slap af og sov lidt ekstra.

10. Sov på sidden med en pude mellem benene.

Det var de råd jeg fik i fredags da jeg fik konstanteret at mit bækkenløsning er ved at blive for kraftigt og jeg er kun i 23 uge.. øv øv øv... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.