Nybegynder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.691 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. januar 2009

lykke1981

Hej Allesammen.

Ja som overskriften fremgår, er jeg/vi RET nye på dette område. Er 27 år og kæresten 32. Så ingen børn.
Vi stoppede med pillerne i lørdags (d.17/1-09)
Og så er der lige den berømte tid på måneden, som lige skal overstås i denne uge.......... Og ja.... Hva så????
Så har jeg ægløsning ikk ret lang tid efter, aner ikke hvornår. Og er bange for, at de der ÆL teste vil tage over. Vil helst ikke dyrke, og styres af dem. Så tror vi tager den med ro her i starten. Og hygger lidt tit!

Men hvornår har I erfaringer med, at blive gravide efter p-pille stop? Vi er begge sunde og raske, så vidt vi ved.. På forhånd 1000 tak for I gad at svare!!

Mvh Hende den nye...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2009

Hertzum77

Ja vi høre nok ikke lige til gennemsnittet hjemme hos os. Da vi blev enige om at vi ville have den første (Caroline), nåede jeg ikke at få min menstruation igen. Vi tænkte at der gik nok ca. 3-6 måneder og det passede rigtig godt ind i vores planer, men nej hun havde andre planer... og heldigvis for det

Anden gang (Emma), gik der 1 måned mere. Så vi har været super heldige begge gange.

Camilla

Anmeld

19. januar 2009

HeY

Hey

Mig og kæresten er også fuld i gang . - desværre er det ikke lykkeds os endnu.
Jeg har været på p-piller ca 5år, jeg stoppede med dem sidst i sommerferien 2008 . - det lykkeds os desværre ikke i denne månede her, så nu er vi bleven enige om at ligge det lidt på hylden, vi tænkte for meget på det, og så plejer man jo at sige det ikk vil lykkeds, hvis du forstår - gir dig også lidt ret i at de der Æg-løsnings teste styrer lidt en ! - og det gør det ikk bedre.

Jeg vil ønske dig al held og lykke med det -
håber at du hurtig får bid

Mange Knus herfra

Anmeld

19. januar 2009

lykke1981

Tak skal du ha!!!

Og mange gange i lige måde! Hvor er det dejligt endelig, at have fundet en side, hvor man kan "snakke".

Anmeld

20. januar 2009

Mathilde

Her gik det ret hurtigt.
Jeg stoppede med prævention og fik min mens. Efter en månede kom min mens igen og så prøvede vi ÆL-tests og så blev jeg gravid

Held og lykke med det. Håber det lykkes jer hurtigt.

Knus Mathilde

Anmeld

20. januar 2009

malou

Hvor sjovt... jeg tog min sidste pille d.16 januar sidste år.... og sidder nu med den smukkeste lille dreng i mine arme. Han er 10 uger på torsdag.

Så du kan jo regne ud at det gik rigtigt hurtig med at blive gravid! Havde jeg slet ikke regnet med eftersom jeg altid har taget piller i mange mange år!! Vi var bare sammen hver eneste dag... ikke for at blive gravid. Dennis vidste nemlig ikke jeg var stoppet... nogle mænd kan nemlig godt få præsentations angst når sællerne pludselig skal bruges til noget... haha...

stort knus og god arbejdslyst

Anmeld

20. januar 2009

Pia.

Jeg er blevet gravid i "første hug" alle tre gange - stoppet med pillerne og blevet gravid...
Har aldrig prøvet at bruge en ÆL test, så aner ikke engang hvordan de virker...

Velkommen til siden håber du bliver rigtig glad for at være her inde...

Knus fra Pia.

Anmeld

20. januar 2009

SaNiNa

Ja her blev jeg gravid i første hug men tabte hurtig... så gik der nogle måneder hvor vi ikke rigtig prøvede og så blev jeg gravid igen tabte igen og nu er jeg så i uge 20 og alt ser rigtig godt ud...

Så lad os bare sige i første hug...

Anmeld

20. januar 2009

Bastian

Første gang: 4 år
Anden gang: 6 mdr.

Held og lykke

Anmeld

20. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg er blevet gravid lige efter jeg stoppede med p-piller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.