Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mor:) skriver: Fantastisk flotte billeder og det ser ud til at have været et flot arrangement. Stilrent, romantisk og sikke en flot kjole. Synes faktisk dine billeder godt kan hamle op med de profesionelle billeder i et bryllupsblad. En fantastisk smuk brud.
Fantastisk flotte billeder og det ser ud til at have været et flot arrangement. Stilrent, romantisk og sikke en flot kjole. Synes faktisk dine billeder godt kan hamle op med de profesionelle billeder i et bryllupsblad. En fantastisk smuk brud.
Åhh tak Det var sødt sagt.. Tror også prisen på kjolen kunne hamle op med priserne hos de profesionelle.. hehe...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har lovet at "oppe" den tråd Så værsegod
Det billedet med sedlerne er vores gæstebog - et træ med små sedler som folk kunne skrive på.. Rigtigt dejligt - men vi får ikke rigtigt brugt det herhjemme når børnene hiver alting ned..
Leonora skriver: Din kjole er bedårende - det er sjældent jeg synes at en brudekjole er SÅ smuk Hvor meget måtte du give - hvis jeg må spørge?Knus Louise
Din kjole er bedårende - det er sjældent jeg synes at en brudekjole er SÅ smuk Hvor meget måtte du give - hvis jeg må spørge?Knus Louise
Tak skal du have Det er en sag fra Jesper Høvring som du nok kan forestille dig har kostet det hvide ud af øjene - solgte den dog kort tid efter brylluppet til noglelunde samme pris. Han laver fantastiske kjoler , som man virkelig skal passe på med at kigge på, for man bliver helt forelsket Men alligevel : http://www.jesperhovring.com/ - Gid jeg skulle giftes igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128