mærkelig mens??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. september 2011

Anonym trådstarter

Bliver lige nød til at høre jer piger ad.

Min mens kom i går morges, men det er meget mørke rødt og der er sorte klumper i. Har så sindsyg mange smerter i maven og underlivet, hvilket jeg ALDRIG plejer at have.

Mine tanker er self, om det kan være en abort?
Fik engang en abort, medicinsk, og synes godt nok det ligner det der kommer ud nu også!

Så, what to do? Skal jeg forholde mig roligt eller evt. prøve at kontakte vagtlægen? For det er virkelige ubehagelige smerter, og panodiler virker ikke.

undskyld for klamme detaljer!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Anonym trådstarter

Slet ingen????

Anmeld

12. september 2011

Kris89

det kunne godt være en tidlig abort.

er din mens kommet til tiden?

vagtlægen kan ikke gøre noget uanset om det er en abort eller ej

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

det kunne godt være en tidlig abort.

er din mens kommet til tiden?

vagtlægen kan ikke gøre noget uanset om det er en abort eller ej

Den er kommet 4 dage senere end de sidste par mdr. 

Er bar i vildrede, aner ikke hvem jeg skal kontakte og hvordan og hvorledes ?? 

Anmeld

12. september 2011

Gaia

Ring til vagtlægen, det er det de er der for. Han kan enten sige noget beroligende til dig evt. Forklaring eller han kan sende dig op på gyn. Ambulatorie...også selvom det er aften. Så ring for din sjælefreds skyld det ville jeg helt sikkert gøre..better safe than sorry

Anmeld

12. september 2011

Kris89

Anonym skriver:

Den er kommet 4 dage senere end de sidste par mdr. 

Er bar i vildrede, aner ikke hvem jeg skal kontakte og hvordan og hvorledes ?? 

det kunne som sagt godt være en abort. men så tidlig en abort er der desværre ikke nogen der kan gøre noget ved.

jeg tror (har ingen anelse) at jeg har haft den slags aborter før. har ofte oplevet at starte med SA lign. blod.

dette var heldigvis inden jeg oplevede SA, tænkte på det dengang men ønskede ikke graviditet de gange det er sket, så har ikke tænkt mere over det.

du skal i hvert fald have i tonsvis af . for uanset tidspunkt er det hårdt.

Nu skla jeg heller ikke male fanden på væggen, for det behøver jo ikke være en tidlig abort.

når du er begyndt at bløde, skulle det så være en abort og du ikke er gået mere over tid, kommer det hele nok af sig selv og du kan betegne det som alm. mens.

samtidig kan du jo så håbe at din krop nu er klar til at blive gravid og at ægget sætter sig rigtigt fast og bliver der allerede i næste cyklus

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

det kunne som sagt godt være en abort. men så tidlig en abort er der desværre ikke nogen der kan gøre noget ved.

jeg tror (har ingen anelse) at jeg har haft den slags aborter før. har ofte oplevet at starte med SA lign. blod.

dette var heldigvis inden jeg oplevede SA, tænkte på det dengang men ønskede ikke graviditet de gange det er sket, så har ikke tænkt mere over det.

du skal i hvert fald have i tonsvis af . for uanset tidspunkt er det hårdt.

Nu skla jeg heller ikke male fanden på væggen, for det behøver jo ikke være en tidlig abort.

når du er begyndt at bløde, skulle det så være en abort og du ikke er gået mere over tid, kommer det hele nok af sig selv og du kan betegne det som alm. mens.

samtidig kan du jo så håbe at din krop nu er klar til at blive gravid og at ægget sætter sig rigtigt fast og bliver der allerede i næste cyklus

Ok, tak for al den nyttig info, det gir mig lidt mere ro...
Og tak for
Må prøve at ringe og høre lægen ad i morgen tidlig, for puha, de her smerter er sku godt nok vilde  

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

Gaia skriver:

Ring til vagtlægen, det er det de er der for. Han kan enten sige noget beroligende til dig evt. Forklaring eller han kan sende dig op på gyn. Ambulatorie...også selvom det er aften. Så ring for din sjælefreds skyld det ville jeg helt sikkert gøre..better safe than sorry

Det  var nemlig også min tanke, de er der jo for at hjælpe. 
Gir det lige ½ time mere, og hvis mine smerter stadig er lige så slemme, så ringer jeg altså..

Anmeld

12. september 2011

Kris89

Anonym skriver:

Ok, tak for al den nyttig info, det gir mig lidt mere ro...
Og tak for
Må prøve at ringe og høre lægen ad i morgen tidlig, for puha, de her smerter er sku godt nok vilde  

Du har ikke andre smertestillende... Ipren plejer at hjælpe på mig...

Det eneste "trøstende" jeg kan sige er, at hvis der har været en graviditet, vil kroppen forhåbentlig være klar til at blive det igen hurtigt

Jeg har altid haft rigtig mange mens smerter og kan ikke huske om der har været forskel de gange det har været mørkt og klumpet.

men min SA var yderst smertefuld... der er ikke andet for end at ligge dig på sofaen eller i sengen og måske forsøge med en varmepude hvis du har sådan en, eller ligge en pude på din mave eller lign.

det hjælper for mig at ligge på ryggen og udstrakt når jeg har voldsomme mavesmerter.

god bedring og så kan vi jo komme i samme mødregruppe næste måned når vi begge står med de to gyldne streger

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

Du har ikke andre smertestillende... Ipren plejer at hjælpe på mig...

Det eneste "trøstende" jeg kan sige er, at hvis der har været en graviditet, vil kroppen forhåbentlig være klar til at blive det igen hurtigt

Jeg har altid haft rigtig mange mens smerter og kan ikke huske om der har været forskel de gange det har været mørkt og klumpet.

men min SA var yderst smertefuld... der er ikke andet for end at ligge dig på sofaen eller i sengen og måske forsøge med en varmepude hvis du har sådan en, eller ligge en pude på din mave eller lign.

det hjælper for mig at ligge på ryggen og udstrakt når jeg har voldsomme mavesmerter.

god bedring og så kan vi jo komme i samme mødregruppe næste måned når vi begge står med de to gyldne streger

Nej, har desværre ikke andet .. :/

Må prøve med en varmepude, har jeg vist et eller andet sted 

Håber kroppen er hurtig oven på igen.

Hehe, ja hvem ved? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.