Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Miia90 skriver: i må bare afsted
i må bare afsted
Jaa. - det er bare de der skide penge. - jeg kan ikke betale det hele ihvert fald, for jeg betaler alt der skal være klar til hende, det har jeg ihvert fald gjort indtil videre.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miia90 skriver: Så er vi næsten lige kommet hjem fra scanningen i københavn Hold da helt op hvor hun kunne charme sin mor & far, hun er bare så lækker, hun lå lige som hun skulle for at få gode billeder af hende (med hovedet nedad) Hun er stadigvæk en rigtig putterøv, men vi fik en masse smil og trut-munde af hende hun har lange øjenvipper og hår i nakken Åhh er bare så forelskede i hende og glæder mig bare så meget til hun kommer til verden FANTASTISK oplevelse Mia 31+3
Så er vi næsten lige kommet hjem fra scanningen i københavn
Hold da helt op hvor hun kunne charme sin mor & far, hun er bare så lækker, hun lå lige som hun skulle for at få gode billeder af hende (med hovedet nedad)
Hun er stadigvæk en rigtig putterøv, men vi fik en masse smil og trut-munde af hende hun har lange øjenvipper og hår i nakken Åhh er bare så forelskede i hende og glæder mig bare så meget til hun kommer til verden
FANTASTISK oplevelse
Mia 31+3
Ej se nu en lille skøn prinsesse - men kyssemund Iiih sødt!
anetteb skriver: Jaa. - det er bare de der skide penge. - jeg kan ikke betale det hele ihvert fald, for jeg betaler alt der skal være klar til hende, det har jeg ihvert fald gjort indtil videre.
betaler din kæreste slet ikk noget ?
Kruse90 skriver: årrh hvor er hun dog sød altså
årrh hvor er hun dog sød altså
JA, hun er bare så sød
Miia90 skriver: betaler din kæreste slet ikk noget ?
nej, han har ikke betalt noget som helst endnu. :/
CmarianN skriver: Ej se nu en lille skøn prinsesse - men kyssemund Iiih sødt!
Hun er bare en lækkermås
Miia90 skriver: Hun er bare en lækkermås
Ja det tror jeg på
anetteb skriver: nej, han har ikke betalt noget som helst endnu. :/
CHOK!! det er da også hans barn.
Han må have nogen penge op af lommen
Miia90 skriver: CHOK!! det er da også hans barn. Han må have nogen penge op af lommen
ja det er det jo, men jeg har også hamret i bordet og sagt at det ikke er fair.
anetteb skriver: ja det er det jo, men jeg har også hamret i bordet og sagt at det ikke er fair.
Hva siger han så ? :/
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128