Efter en uges tid uden internet (arggg) er det tid til en lille opdatering.. I tirsdags var jeg ude og blive scannet, og alt var i skønneste orden, og den lille fyr vejede nu omkring de 2800g og havde flotte vejrtrækningsøvelser.. Så nu er han snart ved at være klar.. Vi har efterhånden fået de sidste småting på plads, så det er dejligt. De 3 "store" glæder sig efterhånden så meget, det er ved at være svært at vente på for den nu.. Men nu er datoen for igangsættelse fast, d. 29.9. kl 8.30 skal jeg møde på fødegangen, dagen før min terminsdato. Så det kan ikke passe mere perfekt. Jeg går og håber lidt på det ikke går igang inden, jeg syntes at de nu 18 dage der er tilbage er korte nok i sig selv, men på den anden side er kroppen ved at være slidt op, og søvn er en mangelvare, hele mit "korbus" er godt øm, og plukveerne tiltagende, så kroppen glæder sig til at fødslen er overstået, men 18 dage er nu ikke så meget, når alt kommer til alt.. Jeg glæder mig, men er også en smule nervøs efterhånden, for for pokker hvor kommer det til at gøre ondt
så vidt jeg husker.. Men trods viden om hvor ondt det gør, ved jeg jo også at oplevelsen bliver fantastisk i sidste ende..
Annette
Anmeld