Super lækkre nye vugger tilsalg til billige penge :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
26. juni 2012

Karo

Karo skriver:

Jeg har 1stk. af denne vugge (moseskurv) tilsalg. Det skal lige siges at stativet er i mørkt træ og ikke hvidt som på billedet. Da vi bare vil af med den sælger vi den for 700 kr.

Her er lidt info om vuggen (kurven):
Kurven er beklædt med et polstret 100% bomuld, som gør at babyen ligger trygt og blødt. Lækre læder håndtag er monteret på kurven, hvilket gør den nem at flytte fra et sted til en andet. Inkl. vaskbar PEVA madras & sengetæppe. Kurve mål: 46cm x 29cm x 83cm / Madras mål: 67cm x 30cm. Prisen er inkl. stativ.

Porten skal ligges oven i og er 75 kr.

op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Karo

6. august 2012

Lullaby

Er selve vuggen så hvid med et mørkt stativ?

Anmeld

6. august 2012

Karo

Lullaby skriver:

Er selve vuggen så hvid med et mørkt stativ?

Lige præcis

Anmeld

20. august 2012

Karo

23. august 2012

babyonboard

Hej hvor ser i alle billederne af vuggerne, for jeg kan kun se det ene på første side? 

Anmeld

23. august 2012

babyonboard

Jeg kunne godt være interesseret i den vugge du har hvor vuggen er hvid og med brun stativ, men kan ikke finde billederne. kan man få dem sendt? og kan du reservere en til der kommer børenepenge?

Anmeld

23. august 2012

babyonboard

Den skal helst være i neutrale farver hvis du har det? for syntes jeg kan læse at de er med enten lyserød eller blå stof

Anmeld

23. august 2012

Karo

lottepigen12 skriver:

Den skal helst være i neutrale farver hvis du har det? for syntes jeg kan læse at de er med enten lyserød eller blå stof

Hej

Jeg har haft en del vugger tilsalg i både neutral, blå og lyserøde. Jeg har kun en tilbage nu (og får ikke flere) og det er den du ser på billedet på den første side. Jeg har slettet billederne af de andre for ikke at forvire.

Hvis den skulle være noget, kan jeg godt reservere den til den 1

Anmeld

23. august 2012

babyonboard

Okay tak for svar, men jeg vil gerne have den i en neutral farve da vi ikke helt ved hvad for et køn vi venter os 2 gang. Men håber du får den solgt til en anden. 

Go aften..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.