Super lækkre nye vugger tilsalg til billige penge :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
13. september 2011

Karo

Gaia skriver:

Har du en hvid med neutral farve i stof? Ved nemlig endnu ikke hvad køn vi venter og skal nok helt hen i dec for at finde ud af det

Nej, desværre

Jeg har kun dem på billederne, men jeg skal nok vende tilbage når jeg har styr på hvem der hopper fra og hvem der ikke gør.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

Gaia

Karo skriver:

Nej, desværre

Jeg har kun dem på billederne, men jeg skal nok vende tilbage når jeg har styr på hvem der hopper fra og hvem der ikke gør.

Super venter i spænding de er SÅ søde jeg er interesseret i alle med neutral farve og mørkt træ ja så har jeg vist lagt mig bredt

Anmeld

13. september 2011

Karo

Gaia skriver:

Super venter i spænding de er SÅ søde jeg er interesseret i alle med neutral farve og mørkt træ ja så har jeg vist lagt mig bredt

De er også lækre

Jeg havde selv en af de mørke til min datter og den ELSKER jeg bare.

Anmeld

13. september 2011

Malli

Jeg vil gerne reservere nummer 3, og betaler den den 20 oktober  Vil du have min mail? sarina_vilsfort@hotmail.com

forresten, du siger at du er ved at lukke en internet butik, er det en butik man kan kigge på på nettet? sælger du egentlig de originale lagner til?

Anmeld

13. september 2011

Karo

Malli skriver:

Jeg vil gerne reservere nummer 3, og betaler den den 20 oktober  Vil du have min mail? sarina_vilsfort@hotmail.com

forresten, du siger at du er ved at lukke en internet butik, er det en butik man kan kigge på på nettet? sælger du egentlig de originale lagner til?

Du er noteret for en vugge nr. 3.

Jeg skriver til dig herinde kort før den 20. oktober, da det er nemmest

Siden hedder www.thelittlepeople.dk, men den er pt ved at lukke og vi har ikke ret mange vare hjemme. Lagnerne til har vi ikke, men jeg brugte bare de almindelig babylagner, men også kan bruge til en tremmeseng.

Jeg har andre salgs annoncer herinde på andre ting fra siden, og når jeg får tid sætter jeg de sidste ting vi har på (tæpper og bamser).

Anmeld

13. september 2011

Malli

Karo skriver:

Du er noteret for en vugge nr. 3.

Jeg skriver til dig herinde kort før den 20. oktober, da det er nemmest

Siden hedder www.thelittlepeople.dk, men den er pt ved at lukke og vi har ikke ret mange vare hjemme. Lagnerne til har vi ikke, men jeg brugte bare de almindelig babylagner, men også kan bruge til en tremmeseng.

Jeg har andre salgs annoncer herinde på andre ting fra siden, og når jeg får tid sætter jeg de sidste ting vi har på (tæpper og bamser).

Dejligt! Jeg skal nok huske at købe den, den er jo FANTASTISK smuk! Jeg kigger lige på din side, og holder også øje med din profil her 

Anmeld

13. september 2011

Karo

Det er pt reserveret.

En af vuggerne på billede 1.
Begge vugger af den på billede 3.
Begge vugger af den på billede 4
Begge vugger af den på billede 6

Anmeld

13. september 2011

Gaia

Karo skriver:

Det er pt reserveret.

En af vuggerne på billede 1.
Begge vugger af den på billede 3.
Begge vugger af den på billede 4
Begge vugger af den på billede 6

Ih håber altså en hopper fra

Anmeld

13. september 2011

Misscbn

Karo skriver:

Jeg har 2 stk. af hver af følgende vugger (moseskurve) tilsalg. Da vi bare vil af med dem sælger vi dem for 1000 kr.

Her er lidt info om vuggen (kurven):
Kurven er beklædt med et polstret 100% bomuld, som gør at babyen ligger trygt og blødt. Lækre læder håndtag er monteret på kurven, hvilket gør den nem at flytte fra et sted til en andet. Inkl. vaskbar PEVA madras & sengetæppe. Kurve mål: 46cm x 29cm x 83cm / Madras mål: 67cm x 30cm. Prisen er inkl. stativ.

Stativet fås enten i hvid eller i mørkt træ. Jeg har 6 hvide stativer tilbage og 9 mørke tilbage.

Porten skal ligges oven i og er 75 kr.

er der flere tilbage af billede 3-4 eller 6?? :-)

Anmeld

13. september 2011

Karo

blankholm skriver:

er der flere tilbage af billede 3-4 eller 6?? :-)

De er pt. alle reserverede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.