ubehag i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. januar 2009

SaNiNa

Har sidst på efter middag og stadig har jeg en følelse af at barnet er ved at stikke en fod eller en arm ud gennem maven på mig? det gør ldit ondt eller nok mere en trykkende ondt følelse...
Deter lidt svært at beskrive...

Men er det normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2009

tasha33

hvor langt er du henne nu, men ja nogle gange kan man mærke foden eller hoved og det kan gøre noget så ondt.
knuz natasha

Anmeld

19. januar 2009

SaNiNa

jeg er i uge 20 nu...

Anmeld

19. januar 2009

tasha33

ok det er helt normalt at det kommer, det er plukveer

Anmeld

19. januar 2009

SaNiNa

Okay er det ikke lidt tideligt?

har lige fået forlænget min sygmeldning pga bækkenløsning idag..

Anmeld

19. januar 2009

tasha33

både ja og nej, jeg have plukveer med min den første fra uge 20 og resten af graviditeten, med tvillingerne mener jeg at det kom i uge 17, det er ganske ufarligt, men kan godt være hårdt indimellem. det er godt at du har fået forlænget din sygmelding så du kan få slappet af i dit bækken og ikke overbalaste det mere end højst nødvendig. Har selv haft en mild form for bækkenløsning, da jeg ventede tvillingerne. forresten tillykke med jeres årsdag

Anmeld

19. januar 2009

SaNiNa

Tak... vi skulle have været ude og spise og i biffen men jeg er ikke det helt stor vær så kæresten har lavet rigtig lækker mad og så skal vi rigtig hygge til håndbold...

Er rigtig glad for jeg er blevet sygmeld igen men osse fordi jeg stadig kaster op...
uge 17 det er da godt nok osse meget tidlig... håber ikke det er noget der vil forsætte for det er jo ubehageligt, men så længe det ikke er farligt så er jeg mere rolig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.