20+2 :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2011

CmarianN

Miia90 skriver:

FLOT mave

Tak Mia 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Camillee

CmarianN skriver:

Noooups  Vi vil ikke vide kønnet 

uh så bliver der endnu mere spændene

Anmeld

12. september 2011

Dorthe1986

CmarianN skriver:

Okay, det jo fint nok så :-) jeg skulle kun have haft et halvt år, for så skulle Thomas have 2 mdr. også og så synes jeg det er ok. Men vi har fundet ud af, at Thomas mister halvdelen af sin løn ved det, så vi har ikke råd :-( Derfor overvejer jeg at tage et helt år. Ummidelbart synes jeg det er for tidligt hvis junior kun er 5 1/2 mdr. når vi starter inkøring :-( Hva synes du? Ville du kunne aflevere Emil her til 1 oktober?

Det kommer selvfølgelig an på hvordan man er som person det med hvor længe man kan være på barsel. Men tror du vil finde det meget tidligt ved 5 1/2 måned... jeg ville ikke kunne aflevere Emil endnu kan ikke engang få mig selv til at aflevere ham i et par timer ved noget familie nu er han jo stadig også ammebarn, så det ville ikke fungere.

Anmeld

12. september 2011

CmarianN

Camillee skriver:

uh så bliver der endnu mere spændene

Nemmerlig  Så er der bare endnu mere at glæde sig til ved fødslen 

Anmeld

12. september 2011

CmarianN

Dorthe1986 skriver:

Det kommer selvfølgelig an på hvordan man er som person det med hvor længe man kan være på barsel. Men tror du vil finde det meget tidligt ved 5 1/2 måned... jeg ville ikke kunne aflevere Emil endnu kan ikke engang få mig selv til at aflevere ham i et par timer ved noget familie nu er han jo stadig også ammebarn, så det ville ikke fungere.

Jeg tror nu sagtens jeg ville kunne trives med at gå hjemme i et år  Det var mere pga praktiske årsager jeg kun skulle have et halvt år og Thomas så ville tage lidt. Plus Thomas ville meget gerne have lov til at holde noget barsel. Men desværre 

Jeg håber skam også på at amme (gerne 6 mdr. hvis det kan lade sig gøre).....

Anmeld

12. september 2011

Dorthe1986

CmarianN skriver:

Jeg tror nu sagtens jeg ville kunne trives med at gå hjemme i et år  Det var mere pga praktiske årsager jeg kun skulle have et halvt år og Thomas så ville tage lidt. Plus Thomas ville meget gerne have lov til at holde noget barsel. Men desværre 

Jeg håber skam også på at amme (gerne 6 mdr. hvis det kan lade sig gøre).....

Det er altså også synd for ham at det ikke kan lade sig gøre. Men ja jeg synes også det er super hyggeligt at gå hjemme og i den alder her sker der bare så meget

Jeg vil lige sige mht amning, du har sikkert hørt om det, men i de første par dage og lidt til kan det virke fuldstændig som at det ikke kan fungere, men giv endelig ikke op! da vi kom hjem fra sygehuset der troede jeg ikke han fik nok, for det virkede som om han var sulten konsta og jeg havde det forfærdeligt... men så fik jeg besøg af min sp og på 4 dage havde han taget 200 g på det viste sig bare at han havde et stort suttebehov, så da han var 9 dage gammel fik han allerede sut men det var bare lykken og ammer stadig

Det blev lige lidt lang... men ville lige dele min erfaring

Anmeld

12. september 2011

Fenja09

CmarianN skriver:

Dejligt  Jeg er heldig ikke at have det store gener. Nok derfor jeg kan nyde det så meget 

Det er dejligt!  Jeg døjede heller ikke med meget under min graviditet - de sidste to uger af graviditeten var hårdest, mest fordi jeg var så træt.

Anmeld

12. september 2011

CmarianN

Dorthe1986 skriver:

Det er altså også synd for ham at det ikke kan lade sig gøre. Men ja jeg synes også det er super hyggeligt at gå hjemme og i den alder her sker der bare så meget

Jeg vil lige sige mht amning, du har sikkert hørt om det, men i de første par dage og lidt til kan det virke fuldstændig som at det ikke kan fungere, men giv endelig ikke op! da vi kom hjem fra sygehuset der troede jeg ikke han fik nok, for det virkede som om han var sulten konsta og jeg havde det forfærdeligt... men så fik jeg besøg af min sp og på 4 dage havde han taget 200 g på det viste sig bare at han havde et stort suttebehov, så da han var 9 dage gammel fik han allerede sut men det var bare lykken og ammer stadig

Det blev lige lidt lang... men ville lige dele min erfaring

Tusind tak for info - det er dejligt at høre det kan blive bedre 

Anmeld

14. september 2011

Maalene

ER DU ALLEREDE HALVVEJS

Hold op, hvor er det bare vildt - synes lige du har fortalt du var gravid - men sikke fantastisk

Og så smuk du er - du stråler jo - og fuldt forståeligt med den smukke, smukke babyhule

Anmeld

14. september 2011

CmarianN

Maalene skriver:

ER DU ALLEREDE HALVVEJS

Hold op, hvor er det bare vildt - synes lige du har fortalt du var gravid - men sikke fantastisk

Og så smuk du er - du stråler jo - og fuldt forståeligt med den smukke, smukke babyhule

Ja… allerede over halvvejs! Det er så sejt og fedt og dejligt :-) Og tak for roserne ;-) Du ser nu også skøn ud gravid!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.