Billeder fra Freyas barnedåb m.m...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

926 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. september 2011

Bruus

Halløj 

Så fik jeg endelig lagt billederne op fra Freyas barnedåb.

Vi holdte barnedåb for Freya d.21. august, og det var en helt igennem fantastisk dag. Det var nok den bedste sommerdag i lang tid. Solen skinnede og det var dejlig sommervarmt, kun med dejlige lette briser  Freya opførte sig som en engel i kirken, og sov sødt gennem det hele. Kjolen hun havde på, er fra min bonusmors familie. Hendes far var den første som bar den for 105 år siden. Vi holdte festen hjemme hos mine svigerforældre, men har en stor gård, hvor der i den ene længe er en gildesal. Vi var 54 voksne og 9 børn. De har også meget udendørsplads, hvilket var helt perfekt, fordi småbørnsfamilierne bare kunne rende derud og lege når de små ikke gad sidde ved bordet mere  Min svigermor havde lånt nogle mooncars fra den skole hun arbejder på, hvilket var et stort hit for de mellemstore drenge  Min far er kok, og stod for maden, som var lækker buffet med diverse lune og kolde retter. Kagen lavede min svoger, som har arbejdet som konditor/bager. Den var super flot, og smagte fantastisk.

Udover billederne fra barnedåben har jeg lagt nogle billeder på som vi tog af Freya i går. Så kan I rigtig se hvor bevidst og glad hun er blevet  Jeg har skrevet om Freyas udvikling i mit forrige indlæg, som jeg skrev her: https://www.baby.dk/debat/129514pi1/juni-2011/hvordan-staar-det-til.aspx. Her er også lidt flere billeder af Freya. Ved ikke om I har set dem. Ingen har kommenteret dem nemlig...

Billederne kommer lidt blandet. Der gik noget galt da jeg overførte dem, så det håber jeg I kan bære over med  

Knus fra os,

Mette & Freya 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Lullaby*

Det ser bare ud til at have været en rigtig dejlig dag  og skønt at I har været så heldige at kunne tage brug af jeres familiemedlemmer til buffet, kage, location osv   Super skønne billeder..

Hvor har Freya vokset sig stor og fiiin

Det er altså skægt som vores piger følges ad, dog er jeres Freya foran både i vægt og længde  

Freya blev døbt lørdag d. 20-08-11 og vi havde dejligt vejr den weekend. Så det har vist kommet os begge tilgode

Knus fra Freya og Tanja

Anmeld

12. september 2011

Lotus86

Sikke nogle skønne billeder, ser virkelig ud til at have været en dejlig dag, og hvor heldigt i lige ramte en af de få sommerdage

Hun ser rigtig skøn ud lille Freya, og de kinder er da slet ikke til at stå for

Anmeld

13. september 2011

linefun

Lyder som en helt igennem dejlig dag og sikke heldige I har været med vejret.
Skønne billeder, hvor er hun bare fin jeres Freya.

Anmeld

13. september 2011

joojoo

sikke nogle dejlige billeder... og nogle dejlige store kinder ligesom Benjamins..Det ser ud til at alt går godt med jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.