Vi holdte barnedåb for Freya d.21. august, og det var en helt igennem fantastisk dag. Det var nok den bedste sommerdag i lang tid. Solen skinnede og det var dejlig sommervarmt, kun med dejlige lette briser
Freya opførte sig som en engel i kirken, og sov sødt gennem det hele. Kjolen hun havde på, er fra min bonusmors familie. Hendes far var den første som bar den for 105 år siden. Vi holdte festen hjemme hos mine svigerforældre, men har en stor gård, hvor der i den ene længe er en gildesal. Vi var 54 voksne og 9 børn. De har også meget udendørsplads, hvilket var helt perfekt, fordi småbørnsfamilierne bare kunne rende derud og lege når de små ikke gad sidde ved bordet mere
Min svigermor havde lånt nogle mooncars fra den skole hun arbejder på, hvilket var et stort hit for de mellemstore drenge 
Min far er kok, og stod for maden, som var lækker buffet med diverse lune og kolde retter. Kagen lavede min svoger, som har arbejdet som konditor/bager. Den var super flot, og smagte fantastisk.
Udover billederne fra barnedåben har jeg lagt nogle billeder på som vi tog af Freya i går. Så kan I rigtig se hvor bevidst og glad hun er blevet 
Jeg har skrevet om Freyas udvikling i mit forrige indlæg, som jeg skrev her: https://www.baby.dk/debat/129514pi1/juni-2011/hvordan-staar-det-til.aspx. Her er også lidt flere billeder af Freya. Ved ikke om I har set dem. Ingen har kommenteret dem nemlig...
Billederne kommer lidt blandet. Der gik noget galt da jeg overførte dem, så det håber jeg I kan bære over med
Knus fra os,
Mette & Freya