Hvem siger muuh???!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

831 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. september 2011

anmaj

Min ældste søn på 2 år har lige været på weekend hos farmor og farfar og da vi så kommer for at hente ham fortæller farfar at de har øvet dyrelyde... og jeg tænker og siger straks det lyder da sjovt...

farmor sidder bagved næsten kvalt i latter og min svigerfar spørger så min søn, "hvem siger muuh?". hvortil min søn svarer helt automatisk....

"farfar!"

HAHAHAHAHA jeg var lige ved at tisse i bukserne af grin, det var så fedt ! den dejlige dreng.. selvfølgelig var det farfar der sad og sagde det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Michael healer

anmaj skriver:

Min ældste søn på 2 år har lige været på weekend hos farmor og farfar og da vi så kommer for at hente ham fortæller farfar at de har øvet dyrelyde... og jeg tænker og siger straks det lyder da sjovt...

farmor sidder bagved næsten kvalt i latter og min svigerfar spørger så min søn, "hvem siger muuh?". hvortil min søn svarer helt automatisk....

"farfar!"

HAHAHAHAHA jeg var lige ved at tisse i bukserne af grin, det var så fedt ! den dejlige dreng.. selvfølgelig var det farfar der sad og sagde det.

Ja det en klog søn du har dig der hi hi

Anmeld

12. september 2011

Happiness

Kunne ikke lade være med at grine! Den var godt nok sød! Det var da også et dumt spørgsmål farfar stillede

Anmeld

12. september 2011

LouiseRH

Hvor sjovt ... Og klogt svaret egentlig, drengen har sgu da ret

Anmeld

12. september 2011

Nessie

Ha ha ha ha, det er da de voksne der stiller dumme spørgsmål

Anmeld

12. september 2011

anmaj

Nessie skriver:

Ha ha ha ha, det er da de voksne der stiller dumme spørgsmål

nemlig... jeg synes simpelthen det var godt svaret.. så kan farfar lære det

Anmeld

12. september 2011

Lisbeth1985

Hi hi:-)

Anmeld

14. september 2011

Camillee

hvor var den sød (:
og selvfølgelig er det da farfar der sage muuh, han er da slet ikke så nem at narre hvad?  (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.