Kvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. september 2011

Gaia

Øv altså får kvalme hver gang jeg har spist. Sådan set kvalme 24/7 og adr mad..bare tanken...og når jegså spiser bliver jeg vild hurtigt mæt og så kommer kvalmen. Spiser ikke store portioner. Kan føle overmæthed bare ved at have spist et rugbrød...hmm Nogle der har oplevet det samme? Eri uge 8 og har tabt ca. 1,5 kg. Overvejer nogle gangeom jeg bare skalgå ud og kaste op..men hader at kaste op så viljestyrke viljestyrke er nok det eneste der holdermig fra at gøre det. Nå men indtil videre en anderledes graviditet end sidst, hvor det hjalp at spise.Råd mod kvalme modtages gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

bedste råd jeg fik og som hjalp mig var at skære maden ud i minibitte små stykker... begyndte at bruge kniv og gaffel til rugbrødsmadderne netop for at skære det ud...

Små bidder og så tag så lang tid det tager om at spise det fremfor at stresse over hvor lidt du spiser så prøv at vende den og tænk på at du får spist og at det bliver nede... så føles hver en lille bid som en sejr fremfor noget der skal overvindes...

jeg skar al min mad ud i bidder der passede med at jeg skulle tygge 2 gange pr. bid...

sørg for at sidde så rankt med ryggen som muligt mens du spiser og undlad at drikke noget førend bagefter og ellers drik en lille mundfuld vand.. mælk mætter...

Anmeld

12. september 2011

Gaia

Wampires skriver:

bedste råd jeg fik og som hjalp mig var at skære maden ud i minibitte små stykker... begyndte at bruge kniv og gaffel til rugbrødsmadderne netop for at skære det ud...

Små bidder og så tag så lang tid det tager om at spise det fremfor at stresse over hvor lidt du spiser så prøv at vende den og tænk på at du får spist og at det bliver nede... så føles hver en lille bid som en sejr fremfor noget der skal overvindes...

jeg skar al min mad ud i bidder der passede med at jeg skulle tygge 2 gange pr. bid...

sørg for at sidde så rankt med ryggen som muligt mens du spiser og undlad at drikke noget førend bagefter og ellers drik en lille mundfuld vand.. mælk mætter...

Det vil jeg helt sikkert prøv idag. mange tak for dit råd

Anmeld

12. september 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Gaia skriver:

Det vil jeg helt sikkert prøv idag. mange tak for dit råd

var så lidt.. led selv af kvalme fra dag 1 og frem til ca. 12 uger henne i graviditeten så har afprøvet en del efterhånden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.