Siber skriver:
Det er som om jeg lige har svaret på det spørgsmål dengang han blev 6 år, shit tiden er gået, tænk han bliver 7 år!!!!
Hvilken skattejagt lavede du sidste år????
Kan de godt lide at synge??? ellers kan du dele dem i to hold, en cd afspiller og et par høretelefoner. En fra holdet høre på musikken og synger (det er kun ham/hende der kan høre musikken) de andre på holdet skal så gætte hvilken sang det er.
Jeg går lige i tænkeboks
Knus Siber
Ja, er det ikke vildt? Så gik der lige et år mere

Til sidste års skattejagt var de delt op i et drenge- og et pigehold, og så var der forskellige poster, hvor de fik en opgave (fx Kimsleg, samle legoklodser op med tæerne, sækkeløb osv.), og derefter en brik, som de skulle samle til et kort, der viste, hvor næste post og tilsidst skatten var.
Året før var det en rigtig sørøverfest, hvor nogle røvere havde røvet skatten, og så ledte vi efter ledetråde og snakkede med en farlig rotte, der var i ledtog med røverne, men tilsidst vendte den og fortalte, hvor røverne havde gemt skatten. Det var nu meget sjovt, men der var børnene også så små og søde

(børnehavebørn på 4-5 år).
Jeg låner nogle bøger idag og håber på at finde inspiration til en ny skattejagt

Men kom endelig med idéer Siber - det er du så knaldgo' til
Anmeld