Hvordan holder I børnefødselsdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.047 visninger
1 svar
0 synes godt om
12. september 2011

linemus

Håber I kan give mig noget inspiration

Min søn fylder 7 år på fredag og skal holde fødselsdag for klassen på dagen (de er kun 12 i klassen). Det er fra 11.30-15, så de skal selvfølgelig have noget mad, når de kommer, for de er sikkert rigtig sultne.

Hvordan plejer I at holde fødselsdag? Hvis de både skal have mad a la pølsehorn, pizza osv. og også kagemand el.lign., hvordan kringler I så det? Skal de sættes til bords 2 gange?

Og så mangler jeg mega inspiration til sjove lege og en sej skattejagt.

Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

Kloster

Hej.

Vores søn på 7 år har fødselsdag i marts, men der havde han også hele klassen med hjemme. De er 20 i klassen.

De kom hjem fra skole af og til kl 16. Men her fik de noget at spise. Tror de fik hjemmelavet burgere og sodavand. Så løb de ud og legede. Kl ca 14.30 fik de kagemand og kom til bordet igen. På bordet stod der altid gulerodsstave og agurkestave i skåle, som de bare gik med.

Jeg laver ingen lege med børnene. Jeg er total fatsvag til skattejagt og det er min erfaring, at børnene sagtens selv kan finde ud af at lege. Men ellers kan man lave en "spis-bolle-leg" hvor bollen er hængt op i en snor og man skal spise den med hænderne på ryggen. FX.............

Men jeg er bare slet ikke kreativ overhovedet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.