Til gravide eller mødre, som brugte p-piller!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2011

A&F

Jeg smed pillerne i slutningen af august 2010, og regner med at jeg havde min ægløsning hurtigt. Jeg  blev gravid ca. 1 1/2 månede efter. Jeg nåede at få menstruation en gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Gaia

Første gang smed p-pillerne den 28 april og var gravid i juni med ægløsning den 13 jni, undfangelse den 14 . Positiv test den 30 juni .Anden gang smed p-pillerne 29 april og var gravid i august med æl den 2 aug. Positiv test den 14 august.

Anmeld

12. september 2011

BabyThilde

Her gik der 13 måneder før der var gevinst, skal lige siges at efter jeg havde smidt pillerne var der så meget rod i sagerne at de 8 af månederne havde jeg SLET ikke mens.

Anmeld

12. september 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Hej

- Hvor lang tid gik der fra i smed pillerne til i fik ægløsning ?
og hvor lang tid gik der fra i blev gravide ?

Hilsen Den utålmodige

Da jeg smed p-pillerne gik der 3 mrd. Det endte i en MA, men 6 mrd efter var jeg gravid igen 

Anmeld

12. september 2011

4xGreve

Anonym skriver:

Hej

Hilsen Den utålmodige

Fra jeg smed p-pillerne her anden gang og til jeg blev gravid gik der 3 måneder...

Anmeld

12. september 2011

babymus77

Fik ægløsning med det samme, og en cyklus på 28 dage med det samme!! Er ikke blevet gravid endnu desværre og det er hmm 5 mdr siden... Har test dag d 24:-)

Anmeld

12. september 2011

Møn-Mor

Jeg spiste min sidste P-pille d. 6. marts 2011 fik derefter min menstruation.
Så havde jeg en enkelt cyklus, hvor jeg fik menstruation d. 14. april og testede positiv d. 21. maj 2011 (testede efter en cyklus på 37 dage, da det var det eneste jeg havde at gå efter - kunne jo nok godt have testet positiv noget tidligere).

Har nu termin d. 23. januar 2012 .

Så hos mig gik det overraskende hurtigt - havde indstillet mig på de der 6-9 måneder væk fra p-pillerne før der var gevinst - men sådan skulle det ikke gå og hvor jeg dog føler mig priviligeret!

Anmeld

12. september 2011

Mca<3

Alle 4 gange blev jeg gravid med det samme jeg smed p pillerne  dvs måneden efter

Anmeld

12. september 2011

chael

Anonym skriver:

Hej

Hilsen Den utålmodige

Da jeg blev gravid med den første, tog jeg pakken færdig, fik menstruation efter 7 dage. Og så blev jeg gravid i den ægløsning, der lå lige efter, så i første forsøg.

Og det til trods for jeg havde taget p-pilleri godt og vel 5 år. Og næsten 1 år, uden pause, dva ingen mens i 1 år

Med nummer 2, der brugte jeg ikke p-piller, men blev gravid i samme forsøg og ligeså i denne også.

*Camilla 37+5

Anmeld

12. september 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Hej

Hilsen Den utålmodige

Har ikke styr på det med ægløsning..

Men smed p-pillerne i december og blev gravid i februar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.