spaltet hår.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.833 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. september 2011

Anonym trådstarter

Mit hår er fuldstændig spaltet, ikke kun spidserne. Har prøvet at lade være med at bruge glattejern/føntørre, men det hjælper ikke! har skulder langt hår men der er jo ødelagt, vil det være bedst at lade mig klippe, eller er der en anden udvej ????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Mit hår er fuldstændig spaltet, ikke kun spidserne. Har prøvet at lade være med at bruge glattejern/føntørre, men det hjælper ikke! har skulder langt hår men der er jo ødelagt, vil det være bedst at lade mig klippe, eller er der en anden udvej ????

Af med det Alle de der hårshampooer er påstår de kan lime hårspidserne sammen igen er noget fis.. Få klippet det spaltede af, start forfra med at vokse det ud, og så sørg for at pleje det rigtig godt allerede fra dag 1 fra klipningen

Anmeld

12. september 2011

PernilleogDennis

Anonym skriver:

nøjagtig samme problem har jeg. mit hår er bare længere.. når det er blevet tørt efter bad så kruser det sååå meget.. og spalter helt vildt. Aner ikke hvad jeg skal stille op, bruger sjældent glat jern og aldrig føntørre, så lytter lige med på denne her..

Anmeld

12. september 2011

twinny

Få det klippet..... Og køb en god hårkur som frisøren.... også masser a pleje.... Og sig det endelig til din frisør, så kan hun finde den helt rette kur til dit hår...  Også skal det klippes ca hver 6-8 uge....

Anmeld

12. september 2011

missie20

Anonym skriver:

Der er ikke meget og gøre. Vil råde dig til og klippe det af. Og lade være med og vaske håret hver dag, men fx. hver 2. dag eller 3. Lade være med og føntørre det alt for meget samt glatte det. Hvis du absolut skal glatte det, så sprøjt noget glatte protection på inden. Hvis du altid har håret nede, vil håret automatisk blive hurtigere slidt.
Det var lige nogle råd, håber du kan bruge dem.

Hilsen hende der altid har haft langt hår.

Anmeld

12. september 2011

Rebecca55

Anonym skriver:

Jeg er frisør... Hvis håret spalter kan du kun klippe det for at det bliver bedre. Er det derimod tørt, så brug godt med conditioner og kur.

Anmeld

12. september 2011

SaNiNa

Det ødelagte hår vil jo altid være ødelagt så af med det. og så vil jeg anbefale du køber kerastase hårshampo som er lavet til tørrt, ødelagt hår som samtidig er god mod hovedebunden.

Fik den anbefalt af min frisør og er super glad for den.

Hvis du vil prøve den kender jeg en side på nettet hvor den er lidt billiger i udlandet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.