Må plukveer gøre ondt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2011

Anonym trådstarter

anetteb skriver:

indtil uge 18 skal man ringe til vagtlægen, og derefter skal man ringe til FG. ihvert fald den besked jeg fik på Kolding sygehus :-)

Jeg ved faktisk ikke hvad de mener hber i Viborg, men fandt da ud af at grundet kort livmoderhals er jeg siden MD-scanningen i uge 19, tilknyttet fødegangen... Og de tog da også gerne imod mig, da jeg ringede osv... Venter bare på de ringer tilbage om de vil se mig, eller om de bare vil lade mig gå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Anette&Sophia

Anonym skriver:

Jeg ved faktisk ikke hvad de mener hber i Viborg, men fandt da ud af at grundet kort livmoderhals er jeg siden MD-scanningen i uge 19, tilknyttet fødegangen... Og de tog da også gerne imod mig, da jeg ringede osv... Venter bare på de ringer tilbage om de vil se mig, eller om de bare vil lade mig gå

Det er da altid noget :-)
- men jeg havde også nogle plukkeveer for et par uger siden, mener det var uge 29 eller 30, og de var lidt ubehagelige og kunne slet ikke sidde ned på "bunden" når de kom, der ringede jeg også ind, men jeg skulle bare slappe af de næste par timer, og blev de ikke bedre så skulle jeg ringe ind igen. - men man kan nu godt blive lidt forskrækket. :-)

Anmeld

12. september 2011

SaNiNa

Mon ikke de vil lige vil have sig ind til et lille tjek kan næsten ikke forstille mig andet.

Håber alt er som det skal være.

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

De ville ikke se mig til tjek, medmindre jeg havde dem flere gange i timen, så skulle bare slappe af og ringe igen, hvis jeg blev nervøs eller fik flere. Det helt OK, men ville da helst tjekkes, så jeg på den sikre side, men stoler på dem

Anmeld

12. september 2011

LottePrut

Dengang jeg var gravid, led jeg meget af blærebetændelser.

Når jeg havde det, så fik jeg de vildeste plukveer. Så hvis ikke de vil tage dig ind, så vil jeg anbefale dig at ringe til lægevagten og få tjekket at det ikke er dét der gør det

Anmeld

12. september 2011

Silke83

Da jeg var 26+2 fik jeg voldsomme smerter forårsaget af plukke-veer. Derfor ringede vi til vagtlægen og det endte med, at jeg blev indlagt i 1 1/2 døgn. Min livmoderhals er også kort og derfor er de meget opmærksomme på mig. Jeg kom til kontrol-scanning ugen efter, og heldigvis var min livmoderhals ikke blevet kortere Men jeg er blevet sygemeldt resten af min graviditet med besked om at ligge så meget som muligt på sofaen og slappe af. Jeg håber bare på, at vores lille pige bliver derinde så længe som muligt Pøj pøj til dig og din bebs!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.