Udflåd (tæt på termin)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.275 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. september 2011

Anonym trådstarter

Har det som om vandet er gået det følels hele tiden så fugtig, men når jeg så tjekker det er det kun ganske lidt syntes det er begyndt at lugte hele vildt grimt, og kan nogle gange være utrolig våd mellem skamlæberne selvom jeg ikke har tisset.

Så tænkter om det er noget udflåd eller sådan noget.

mit sprøgsmål er egenlig om det er normalt lige op til fødslen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Dansker I Holland

Anonym skriver:

Har det som om vandet er gået det følels hele tiden så fugtig, men når jeg så tjekker det er det kun ganske lidt syntes det er begyndt at lugte hele vildt grimt, og kan nogle gange være utrolig våd mellem skamlæberne selvom jeg ikke har tisset.

Så tænkter om det er noget udflåd eller sådan noget.

mit sprøgsmål er egenlig om det er normalt lige op til fødslen?

Øget udflåd kan du have igennem hele graviditeten Tænker hvis det lugter at det måske kan være svamp ? Det behøver ikke altid og klø og blive hævet så vidt jeg ved...

Anmeld

12. september 2011

Bshizzle

Øget udflåd som du beskriver det så smukt.. er ganske normalt sidst i graviditeten ja..

- Men om det skal lugte utroligt grimt tør jeg ikke svare på..
Vil jeg nu ikke mene.. så tænker osse svamp ?`

Sørg evt for at vaske dig ekstra grundsigt ( her hjemme bruger jeg vådservietter som må smides i wc'et ) og indlæg.

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

Tror ikke det er svamp da jeg lige er blevet undervogns tjekket hos egen læge og hun sagde ikke noget. og det har stået på det meste af weekenden hvor jeg var ved lægen fredag.

Ville være rart hvis det var fordi fødslen var på vej

Anmeld

12. september 2011

<3

Hvis du har ubalance i skeden som øget udflåd tyder på så skal du ikke bruge sæbe mere end en gang om ugen Bare skyl dig ren grundigt hver dag

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

mrs X skriver:

Hvis du har ubalance i skeden som øget udflåd tyder på så skal du ikke bruge sæbe mere end en gang om ugen Bare skyl dig ren grundigt hver dag

Har aldrig brugt sæbe har altid kun skyllet grundigt da jeg ved jeg ikke kan tåle det.

Anmeld

12. september 2011

<3

Anonym skriver:

Har aldrig brugt sæbe har altid kun skyllet grundigt da jeg ved jeg ikke kan tåle det.

så synes jeg du evt. skal snakke med din læge omkring femiform som er et håndkøbsmiddel til genoprettelse af skedefloraen de tages oralt i 10 dage også venter man en måned

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

mrs X skriver:

så synes jeg du evt. skal snakke med din læge omkring femiform som er et håndkøbsmiddel til genoprettelse af skedefloraen de tages oralt i 10 dage også venter man en måned

Må man gerne tage dem, mens man er gravid

Anmeld

12. september 2011

<3

Anonym skriver:

Må man gerne tage dem, mens man er gravid

Jeg mener min læge sagde ja - har ikke selv haft behov for dem endnu - men tjek lige med din egen. Det kan være der er ting som gør din situation forskellig fra min

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

mrs X skriver:

Jeg mener min læge sagde ja - har ikke selv haft behov for dem endnu - men tjek lige med din egen. Det kan være der er ting som gør din situation forskellig fra min

Må lige ringe og høre imorgen.

Men min veninde tror det kan være forhinden som er gået og det er derfor jeg syntes det lugter grimt/underligt. men nu høre jeg lige min læge ad også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.