Kære marts 2 be Mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. september 2011

Storken

Har i en fornemmesle af hvad i venter?

Hvordan går det med jeres maver?

Kære marts 2 be mødre 

Kan i mærke liv?

Har brysterne ændret sig?

Smager tingene anderledes?

Nogle tidligere dufte i afskyr nu?

Hvor meget har i taget på?

Hvornår skal i til md scanningen?

Har i navneideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

GitteC78

Jeg tror jeg venter en pige . Vi har allerede en dreng, så synes det kunne være så hyggeligt at have en af hver.

Maven er ikke vokset særlig meget, måske fordi jeg har lidt ekstra fra sidst jeg var gravid  hi hi.... Jeg føler ikke jeg har taget meget på, har faktisk ikke været på vægten siden jeg opdagede at jeg var gravid.

Jeg har ikke mærket liv endnu, men håber at mærke det før end sidste gang, der mærkede jeg først noget i uge 21-22. Synes ikke jeg kan mærke anderledes mht bryster, sidst var jeg allerede nu ude at købe nye str i bh.

Vi skal til MD scanning d 14 okt, weeee... glæder mig.

Mht navne er vi denne gang blevet enige om at holde det hemmeligt. Vi har ikke snakket navne endnu, tror først vi gør det efter md scanning, når vi forhåbentligt kender kønnet.

Anmeld

12. september 2011

<3

Har i en fornemmesle af hvad i venter? overhovedet ikke. Kunne være fedt med en pige for så har vi en af hver. Kunne være fedt med en dreng til for så ved vi hvad vi skal forvente sådan nogenlunde

Hvordan går det med jeres maver? Fint Det er dejligt - det går lige ud af landevejen. Har ikke vokset der så længe men mere i starten også har det holdt sig på nogenlunde samme størrelse

Kan i mærke liv? ja og har kunnet LÆNGE Dejligt

Har brysterne ændret sig? øhm ja men kun i starten , de ændrede sig mere første gang jeg var gravid

Smager tingene anderledes? næh men jeg har lyst til ting jeg normalt ikke har fx. syltede agurker! Stort hit

Nogle tidligere dufte i afskyr nu? næh...

Hvor meget har i taget på? sidste vejning for en lille uge siden 0 kilo - ugen før det 3 kilo så mon ikke deromkring

Hvornår skal i til md scanningen? d.10/10 GLÆDER mig

Har i navneideer? LOL vi er begyndt at snakke så småt og det endelige vil vi holde hemmeligt

Anmeld

12. september 2011

Silja&Noam

Ja har en lille fornemmelse men det finder jeg ud a i morgen til kønsscanning Maven har det os fint, den vokser og vokser. Ligner allerede jeg er halvvejs. Ja jeg har ku mærke liv et par uger, det så dejligt!! Babserne er vokset helt vildt, det virkelig irriterende fordi de samtidig føles som om de er i vejen og så gør de ondt. Jeg har stadig 5 kg på samvittigheden men hvis bare jeg kan holde den til +2 kg til de næste par mdr så er jeg glad. vi skal til md sidst i oktober, datoen skal jeg lige ha lavet om glæder mig til at se baby igen og navne har vi skam snakket om, men det os hemmeligt

Anmeld

12. september 2011

Kariina

Jeg har på fornemmelsen at det bliver en dreng mere  Men det ser vi til fødslen

Maven vokser, ligner en der er halvvejs og er kun i 14 uge

Kan ikke helt finde ud af om det bebsen jeg mærker ind imellem, tror det, men tror ikke rigtig på det før at man bedre jkan mærke og se det og den sparker tiereTænker ikke så meget over at jeg er gravid denne gang, som første gang  Så håber det hjælper når den sparker til

Brysterne er da blevet 1-2 nr større  Og håber virkelig de bliver der efetr fødslen også

Nej syntes ikke helt at madvanerne er ændret sig med smag eller lugt

Tror jeg ligger på omkring 0 kg

Skal til MD scanning d. 21/10  Glæder mig, men det mest fordi jeg skal tale med en læge bagefter...

Navne...  Har mange ideer til pigenavne, men kæresten kan ikke lide nogen af dem... De for kedelige.. Og hans ideer er for mærkelige

Drengenavne... Pas,,, Ingen ideer.... Fuldstændig blank

Anmeld

12. september 2011

Giraffen

Storken skriver:

Har i en fornemmesle af hvad i venter?

Vi tror det blir en dreng hvis det er det du mener

Hvordan går det med jeres maver?

Det går rigtig godt  - synes det går lidt langsomt men kan sagtens se det og det ka min kæreste også så det er skønt

Kan i mærke liv?

Nej slet ikke endnu (er 11+5)

Har brysterne ændret sig?

Av ja de gør hammer ondt! - især hvis jeg har været nede og træne og de blir kolde så kan jeg blive helt tudefærdig. 

Smager tingene anderledes?

tjah måske - har ikke lyst til tarteletter (og det er skørt) men jeg er tosset med mæl, vindruer, chokolade og rugbrød med smøreost

Gider heller ikke hvid chokolade, var jeg helt fjollet med før

Nogle tidligere dufte i afskyr nu?

Ikke mere men i starten havde jeg svært ved køleskabet, flaskeautomater og opvaskeren

Hvor meget har i taget på?

2 kg sidst jeg tjekkede

Hvornår skal i til md scanningen?

3. november kl 14:30

Har i navneideer?

Nina til en piga

Lukas til en dreng (jeg vil gerne ha Luka men det arbejder vi stadig på)

Anmeld

13. september 2011

Øst

Hejsa

Jeg tror vi venter en dreng. Jeg ved ikke hvorfor og jeg har aldrig prøvet det før, så nu glæder jeg mig lidt til kønsskanningen den 17 okt.

Maven har det egentligt fint nok tror jeg. Kvalmen er der lidt efter jeg har spist men slet ik lige som slemt som det har været. Men trætheden er ligeså overvældende som den har været fra dag 1 håber snart det bliver bedre!

Jeg er 14+2 i dag så kan ik rigtigt mærke liv men synes nogen gange at det føles som om der er noget der vender sig... det er svært at forklare men håber det er lille-dut  

Brysterne er blevet lidt større... Var en lille B skål før og er ikke vokset ud af den endnu.

Syns mad smager som det plejer og har ikke noget specielt jeg har lyst til, selvom de to første måneder var tomater GUD!  men der er nogen ting jeg ik er vild med uden at jeg kan fortælle hvorfor jeg har det sådan.

lugte generer mig ikke.

Jeg har taget 4 kg på... Synes det er for hurtigt og har lidt svært ved at vænne mig til det.

Thorbjørn hvis det er en dreng og måske Annika eller Emilie hvis det er en pige. Nu må vi se om lille-dut ligner en af dem når den kommer ud

Anmeld

13. september 2011

MisMille

Kan i mærke liv? Ikke endnu men er også kun 14+4 men glæder mig..

Har brysterne ændret sig? Ikke så meget, lidt større men er så heldig at jeg ikke har ondt så det jeg rigtig glad.... 

Smager tingene anderledes? Kan slet ikke spise noget men prøver, har virkelig svært med mad..  men godt med frugt og lemonade

Nogle tidligere dufte i afskyr nu? Er i valancia og har lidt meget problem med deres kødafdeling..  puha

Hvor meget har i taget på? Har tabt mig 4 kg - men det skal nok komme..

Hvornår skal i til md scanningen? den 18. oktober Vi glæder rigtig meget..!!

Har i navneideer? Jep, men det siger jeg ikke  hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.