Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
og startede på p-piller igen efter fødslen/amningen....
Hvor hurtigt blev i gravide ved barn nr. 2???
Knus
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: og startede på p-piller igen efter fødslen/amningen.... Hvor hurtigt blev i gravide ved barn nr. 2??? Knus
Hvis man starter på p-piler efter fødsel, så er chancen for at blive gravid da ikke særlig stor, og man tager vel p-piller fordi man ikke vil have flere børn
Michael healer skriver: Hvis man starter på p-piler efter fødsel, så er chancen for at blive gravid da ikke særlig stor, og man tager vel p-piller fordi man ikke vil have flere børn
ØH - tror du misforstår mig!
Startede på p-piller efter amningen for ikke at blive gravid... og nu 1½ år efter vil vi gerne ha barn nr 2 og har smidtp-pillerne igen!!
Der gik 1. mdr. efter, at jeg havde smidt p-pillerne til vi stod med en positiv test
MoarHvidovre skriver: Der gik 1. mdr. efter, at jeg havde smidt p-pillerne til vi stod med en positiv test
Håber også jeg blir lige så hurtigt gravid her 2. gang, men nu må vi se
Tak for svar
1. gang blev jeg gravid i første måned...Tog så p-piller nogle år og denne gang blev jeg gravid i 2. måned.
TbCp skriver: 1. gang blev jeg gravid i første måned...Tog så p-piller nogle år og denne gang blev jeg gravid i 2. måned.
Hvor dejligt!
Håber også vi står med en positiv test lige så hurtigt som ved 1. barn
Der gik 3 uger,og jeg havde været på pillen i 11 år.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128