reaktion kommer den slet ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.136 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. september 2011

Anonym trådstarter

er der nogen der har prøvet, slet ikke og har haft en reaktion efter man er gået fra eksen?

jeg har slet ikke haft nogen nedtur efter at min søn og jeg er flyttet.

det er snart en månede siden

jeg har slet ikke haft en eneste dag hvor jeg har græd, jeg syntes det er lidt mærkeligt, jeg har ikke gjort noget for ikke at græde,

jeg går heller ikke og holde det inde for min lille søns skyld, for jeg går hjemme og der havde jeg jo masse af tid til at tude.

er der nogen der har prøvet at været så afklaret med brudet af der slet ikke er kommet nogen reaktion.

eller kom det meget senere og meget uventet?

håber ikke at min krop går og lukker noget inde uden at jeg ved det. men jeg tror det nu ikke.

nå men tak for du læste med. håber ikke det er alt for rodet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

AndreasMor84

Det er jo meget forskelligt hvordan man hver især reagerer på forskellige episoder i livet. Måske du bare ikke er en af dem der græder? Eller også reagerer du ikke, fordi det måske var det rigtige valg, som ikke medfører det store tab/savn for dig inderst inde?

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

Solstråle2011 skriver:

Det er jo meget forskelligt hvordan man hver især reagerer på forskellige episoder i livet. Måske du bare ikke er en af dem der græder? Eller også reagerer du ikke, fordi det måske var det rigtige valg, som ikke medfører det store tab/savn for dig inderst inde?

ja måske har du ret, det er undre mig er bare at jeg har meget let til tåre, både ved sørgelig ting og gode/søde ting.

men det kan godt være at jeg klare mig igennem uden tåre. føler mig stærk og meget rolig

Anmeld

22. september 2011

Maddox

Jeg gik for 10 mdr. siden fra mine børns far (efter at have boet sammen i 9½ år) Og jeg har heller ikke på noget tidspunkt grædt over bruddet.. Det var bare det helt rigtige for mig/os, og også en beslutning som havde været under opsejling MEGET længe!

Anmeld

22. september 2011

MortilCilas

Anonym skriver:

er der nogen der har prøvet, slet ikke og har haft en reaktion efter man er gået fra eksen?

jeg har slet ikke haft nogen nedtur efter at min søn og jeg er flyttet.

det er snart en månede siden

jeg har slet ikke haft en eneste dag hvor jeg har græd, jeg syntes det er lidt mærkeligt, jeg har ikke gjort noget for ikke at græde,

jeg går heller ikke og holde det inde for min lille søns skyld, for jeg går hjemme og der havde jeg jo masse af tid til at tude.

er der nogen der har prøvet at været så afklaret med brudet af der slet ikke er kommet nogen reaktion.

eller kom det meget senere og meget uventet?

håber ikke at min krop går og lukker noget inde uden at jeg ved det. men jeg tror det nu ikke.

nå men tak for du læste med. håber ikke det er alt for rodet.

Altså mike (faren til sønnen) og jeg, da vi gik fra hinanden, græd jeg lidt den første dag, og synes det var lidt underligt at skulle være selv om det hele. Men har aldrig følt mig mere lettet

Anmeld

22. september 2011

Anonym trådstarter

Cilas skriver:

Altså mike (faren til sønnen) og jeg, da vi gik fra hinanden, græd jeg lidt den første dag, og synes det var lidt underligt at skulle være selv om det hele. Men har aldrig følt mig mere lettet

det kunnen være mig der havde skrevet det, bortset fra at jeg heller ikke den dag, jeg flyttet fældede en eneste tåre det er nu en mdr siden, og jeg har aldrig været mere lettet, og glad for min beslutning.

Anmeld

22. september 2011

eElak

Selvom jeg valgte at "gå" (han blev bedt om at flytte), så tudede jeg en del de første dage... meget mærkeligt egentlig, men.. ja det var svært, selvom jeg var meget afklaret inden... 

Men siden hen - har jeg vidst ingen "reaktioner" haft.. De blev overstået efter de der få dage...  

Anmeld

22. september 2011

SjeBets

da jeg flyttede fra min datters far, en mand jeg havde været sammen med og boede med i 3½ år, græd jeg heller ikke, jeg var så afklaret med det var DET som der skulle ske for at vi , tøsen og jeg , fik det godt .... 

Anmeld

22. september 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg har haft to store seriøse brud hvoraf det sidste var med min søns far.

Jeg græd ikke.

Anmeld

22. september 2011

MortilCilas

Anonym skriver:

det kunnen være mig der havde skrevet det, bortset fra at jeg heller ikke den dag, jeg flyttet fældede en eneste tåre det er nu en mdr siden, og jeg har aldrig været mere lettet, og glad for min beslutning.

PÅ den ene side er det jo fantastisk, at man kan tage så let på det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.